MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Total Commander
Fra : Vidal

Dato : 27-02-09 22:22

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men ...

Jeg har fået fat i en japansk CD og kunne ikke
rigtigt se den i TC. Derfor hentede jeg en japansk
text-filer, troede jeg. Nu kommer alt i TC op på
japansk og det er ret besværligt.

Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Rado

Dato : 27-02-09 22:25

On Fri, 27 Feb 2009 22:21:38 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>japansk og det er ret besværligt.
>
>Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
>tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

Fjern/omdøb den japanske sprogfil?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Vidal

Dato : 27-02-09 22:44

Rado skrev:

> Fjern/omdøb den japanske sprogfil?

Klart nok. Jeg slettede den fra Languages og har
det gode danske sprog tilbage.

Tak.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : MJU

Dato : 27-02-09 22:27

Vidal skrev:
> [...]
> japansk og det er ret besværligt.
>
> Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
> tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

Afinstallere TC, og installere den igen.
Måske det kan hjælpe.

/Micky

Fra : Pico

Dato : 27-02-09 22:41

Vidal wrote:
> [...]
> japansk og det er ret besværligt.
>
> Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
> tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

I min TC er det nr. 6 i menylinien der er Opsætning, klik på den, første
mulighed her er Indstillinger, klik på den, nr. 9 i venstre panel er Sprog,
klik på den og du får mulighederne i højre panel, hvor der hos mig er
Engelsk først og så Dansk, de 2 eneste installerede sprog.
Jeg ved ikke om det hjælper dig at tælle i de Japanske menyer ?
Min v. er 7.04.
--
MVH
Pico

Fra : John T.

Dato : 27-02-09 22:52

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> japansk og det er ret besværligt.
>
> Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
> tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

Har du ikke mulighed for i TC at gå til:
Opsætning/indstillinger/sprog ?
6, fane fra venstre, dernæst den øverste linie, og så nr. 9 fra oven.
Pøj,pøj !!
Hilsen John T.

Fra : Vidal

Dato : 01-03-09 09:58

Vidal skrev:

> Er der nogen, der har en ide om, hvordan jeg vender
> tilbage til dansk, eller bare et andet europæisk sprog.

Tak til alle for hjælpsomheden.

TC taler igen dansk.

--
Venlig hilsen,