MS Windows
briani 27239
Partitioner
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 01:16

Kan I anbefale et godt program til at ændre partitioner på harddisken under
Win XP?
Jeg har tidligere prøvet Partition Magic fra Norton tror jeg det var.

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 27-02-09 06:28

On Fri, 27 Feb 2009 01:15:49 +0100, St. M. wrote:

> Kan I anbefale et godt program til at ændre partitioner på harddisken under
> Win XP?
> Jeg har tidligere prøvet Partition Magic fra Norton tror jeg det var.

Jeg har brugt "EASEUS Partition Master" til både min stationære og bærbare
i et halvt års tid. Især i starten ændrede jeg meget på mine diske, men
alle opgaver blev løst uden mislyde og tab af data. Jeg har oprettet og
ændret partitions on-the-fly, uden at skulle formattere og alle operationer
er gået godt.

Home-edition er gratis. Det den mangler i forhold til Pro-udgaven, som jeg
bruger, er muligheden for at oprette en rescue disk og den understøtter
heller ikke XP/Vista 64 bit, men er ellers fuld funktionsdygtig.

Home kan du læse om her:
http://www.partition-tool.com/personal.htm

Sammenligning mellem udgaverne her:
http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/comparison.html

Pro er lige nu på tilbud til USD 31,96 = 186,28 kroner.
--
Venlig hilsen
Mikkel

"En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 13:19

Mikkel Mikkelsen wrote:
> [...]
> som jeg bruger, er muligheden for at oprette en rescue disk og den
> understøtter heller ikke XP/Vista 64 bit, men er ellers fuld

Hmm ok, men jeg bruger netop XP

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 27-02-09 14:00

On Fri, 27 Feb 2009 13:18:36 +0100, St. M. wrote:

> Hmm ok, men jeg bruger netop XP

64 bit? Det er DET der ikke understøttes.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-02-09 14:24

Mikkel Mikkelsen skrev:

>Jeg har brugt "EASEUS Partition Master" til både min stationære og bærbare
>i et halvt års tid.

det tror jeg ikke på, da det først er med den seneste version at den er
kommet til at hedde Master

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 27-02-09 15:15

On 27 Feb 2009 13:24:16 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> det tror jeg ikke på, da det først er med den seneste version at den er
> kommet til at hedde Master

Hæ-hæ, min hedder faktisk Manager, men da jeg checkede hjemmesiden så jeg,
at den hedder Master og så synes jeg det var mest korrekt at skrive det i
mit indlæg.

Fra : Rado

Dato : 27-02-09 17:25

http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generation.htm

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda