MS Windows
briani 27239
Genvejstast?
Fra : Anette

Dato : 26-02-09 16:51

Findes der en genvejstast i Windows XP så jeg kan få hurtig adgang til
Systemoplysninger?

Hilsen A.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-09 17:02

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en genvejstast i Windows XP så jeg kan få hurtig adgang til
> Systemoplysninger?

Tryk Vindue-R
Tast msinfo32
Tryk Enter

10 tastetryk. Er det hurtigt nok ?

/karsten

Fra : Bent E.

Dato : 26-02-09 17:33

Anette wrote:
> Findes der en genvejstast i Windows XP så jeg kan få hurtig adgang til
> Systemoplysninger?

Start/progammer/tilbehør/systemværktøjer/systemoplysninger.
højreklik
opret genvej
klip den nye genvej
indsæt (evt. på skrivebord)

Vh
Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Anette

Dato : 26-02-09 17:44

Tak for forslaget. Dog er det ikke umiddelbart anvendeligt, da jeg leder
efter en genvej, som umiddelbart er til rådighed ved en given maskine, jeg
supporterer - altså ikke nødvendigvis min egen.

A.

Fra : Rado

Dato : 26-02-09 20:09

On Thu, 26 Feb 2009 17:44:04 +0100, "Anette" <anettelinnea(@)pc.dk>
wrote:

>Tak for forslaget. Dog er det ikke umiddelbart anvendeligt, da jeg leder
>efter en genvej, som umiddelbart er til rådighed ved en given maskine, jeg
>supporterer - altså ikke nødvendigvis min egen.

Her kan du jo have genvejen liggende på en USB stick, evt. sammen med
andre supportværktøjer.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-09 20:52

> Findes der en genvejstast i Windows XP så jeg kan få hurtig adgang til
> Systemoplysninger?

Tastekombination:
<WIN> + <BREAK>

Hvor svært ska' de' vær'?

Mvh Villy
http://home21.inet.tele.dk/villy/

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-09 21:21

> Tastekombination:
> <WIN> + <BREAK>

Joeh men er det ikke "Egenskaber for system" og ikke systemoplysninger ?

/karsten

Fra : Anette

Dato : 26-02-09 21:43

> Joeh men er det ikke "Egenskaber for system" og ikke systemoplysninger ?
>
> /karsten

Det er en ok genvej at kende til, men det er netop "Systemoplysningerne" jeg
er interesset i i denne omgang.

A.

Fra : John

Dato : 26-02-09 22:00

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en genvejstast i Windows XP så jeg kan få hurtig adgang til
> Systemoplysninger?

Det ved jeg ikke, men prøv at kigge her:

Liste over tastaturgenveje, der er tilgængelige i Windows XP:
http://support.microsoft.com/kb/301583

Mere:
http://www.google.com/search?q=xp+shortcuts

John

Fra : Anette

Dato : 26-02-09 22:43

> Liste over tastaturgenveje, der er tilgængelige i Windows XP:
> http://support.microsoft.com/kb/301583
>
> Mere:
> http://www.google.com/search?q=xp+shortcuts
>
> John

Tak for listerne. Jeg havde allerede været dem nogenlunde igennem men dog
ikke fundet noget brugbart.

A.

Fra : John

Dato : 27-02-09 00:39

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for listerne

Velbekomme!

> Jeg havde allerede været dem nogenlunde igennem men dog ikke fundet noget
> brugbart.

Så findes det nok ikke :(

John