Vista netværk
Fra : Torben Leander

Dato : 27-02-09 06:48

Hej

Jeg har et netværksproblem imellem mine maskiner.

Den ene er en XP maskine som er linket til min Linksys WRT54GL router
Den anden er en Vista maskine som er linket på samme måde
Den tredie er osse en Vista maskine, men det er en bærbar computer.

Det er ikke noget problem at se de enkelte maskiner på de andre. Jeg kan
osse sagtens se de drev jeg har delt, men jeg får ikke adgang til dem.
Når jeg forsøger får jeg følgende Fejlkode 0x80070005
Og den skriver et eller andet med et brugernavn, og det er her jeg står af.
Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan taste et brugernavn.

I delingscenteret har jeg slået fra, at der skal være brugernavnbeskyttelse
på, så hvor får den det fra, og hvordan løser jeg problemet? Er der en
herinde der kan hjælpe mig.

Hilsen Torben Leander