Køb af ny router med WOL -
Fra : Morfar

Dato : 26-02-09 21:54

Hej Gruppe -

Jeg mangler hjælp til køb af en ny router, problemet er at den skal kunne
håndtere
Wake On Lan - jeg har kigget tekniske data på flere forskellige, men det er
som
om man unlader at nævne noget om det.
Min gamle DI-624 har kørt WOL i flere år, men er nu defekt - om denne
står der heller intet om WOL, men det har nu virket fint.
Er der en der har erfaring med WOL og kan råde mig ?

M.v.h.
Morfar

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-02-09 14:40

Morfar:

<snip>

> Er der en der har erfaring med WOL og kan råde mig ?

Aldis router har WOL. Det er den samme som en Zonet ZSR0104CP. Måske ligger
din lokale Aldi inde med et eksemplar? Den kostede 199,- kr.

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Morfar

Dato : 28-02-09 12:13

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> Those are my principles. If you don't like them I have others.

Tak for oplysningen - Jeg vil spørge i vores lokale Aldi, ellers kan
jeg jo bestille den som Zonet ZSR0104CP
Prisen kan der i hvert fald ikke klages over.

M.v.h.
Morfar