Er der forskel på Windows Mail og Windows ~
Fra : preben kaas

Dato : 04-03-09 21:07

Et skørt spørgsmål eller?

Har Windows Vista Home Premium og dermed følgende Windows Mail.
Vil gerne kunne oprette grupper med flere mail adresser.
Iflg. Komputer for alle og hjælp i Windows Mail kan der oprettes
grupper ved at åbne kontaktpersoner (i win mail) og derefter klikke på
"Ny kontaktpersongruppe".
Her er problemet, for knappen "Ny kontaktpersongruppe" findes ikke i
min Windows Mail/kontaktpersoner.

Hos en bekendt, som også bruger Windows Vista Home Premium, findes
denne knap i windows mail.

Kender nogen en forklaring (og evt. løsning) på, at funktionen mangler
i min Windows Mail??

Mvh
Preben

ved mail fjernes xxxx

Fra : Ole C

Dato : 04-03-09 22:23

preben kaas skrev blandt andet:

> [...]
> "Ny kontaktpersongruppe".
> Her er problemet, for knappen "Ny kontaktpersongruppe" findes ikke i

Heller ikke hos mig (- også Home Premium).

> Hos en bekendt, som også bruger Windows Vista Home Premium, findes
> denne knap i windows mail.
>
> Kender nogen en forklaring (og evt. løsning) på, at funktionen mangler
> i min Windows Mail??

Desværre ikke jeg - men jeg ser også frem til en løsning....

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-09 22:28

"preben kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> denne knap i windows mail.
>
> Kender nogen en forklaring (og evt. løsning) på, at funktionen mangler

Lidt bøvlet men:
Ind i Stifinder og find kontaktpersonermappen. Højreklik på den og vælg
Egenskaber. Vælg fanen Tilpas.
I rullelisten under Brug denne mappe som skabelovn skal du vælge
Kontaktpersoner. Tryk OK.
Gå så tilbage i windows mail og vælg kontaktpersoner, og så er muligheden
dukket op.

Kurt

Fra : preben kaas

Dato : 04-03-09 22:40

On Wed, 4 Mar 2009 22:27:52 +0100, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

> [...]
>Kontaktpersoner. Tryk OK.
>Gå så tilbage i windows mail og vælg kontaktpersoner, og så er muligheden

Super - nu virker det.
Tak for hjælpen

mvh
Preben

ved mail fjernes xxxx

Fra : Ole C

Dato : 05-03-09 00:00

Kurt B. Andersen skrev blandt andet:

> [...]
> Kontaktpersoner. Tryk OK.
> Gå så tilbage i windows mail og vælg kontaktpersoner, og så er

Sært, for sådan var indstillingen i forvejen. Men jeg sagde da OK til den -
og det hjalp.
Tak

--
vh
Ole C

Fra : preben kaas

Dato : 05-03-09 15:04

On Wed, 4 Mar 2009 23:59:41 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Sært, for sådan var indstillingen i forvejen. Men jeg sagde da OK til den -
>og det hjalp.
>Tak

Samme hos mig, men skidt, bare det virker.

mvh
Preben

ved mail fjernes xxxx

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-03-09 20:16

> Samme hos mig, men skidt, bare det virker.
>
> mvh
> Preben

Velbekomme til begge.

Kurt