E-Mail
webnoob 5265
Tegn i outlook
Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 28-02-09 11:08

Ved et uheld (tror jeg nok) har jeg fået outlook indstillet til at vise et
tegn (en klat med 2 lodrette streget) sådan at tegnet slytter sig til
venstre når jeg skriver -og et tegn (midt på)imellem alle ord når jeg
skriver.

Jeg har på fornemmelsen at det måske har noget med tabulator at gøre, men
jeg er ikke sikker.

Jeg tror jeg er kommet til at aktivere et eller anden ved funktionstaster -
jeg kan ikke finde ud af at få det deaktiveret.

Jeg tror ikke modtageren kan se det, men det irreterer mig grænseløst

Ejvind Munk Jensen
Brombærgangen 7
6600 Vejen
75362921 - 21215165
www.GladFerie.dk

Fra : Richard Thune

Dato : 28-02-09 11:39

"Ejvind Munk Jensen" <emunk@xxvejen-net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> funktionstaster - jeg kan ikke finde ud af at få det deaktiveret.
>
> Jeg tror ikke modtageren kan se det, men det irreterer mig grænseløst
Du bruger Word som editor.
Det du ser er Words visning af usynlige tegn, desværre bruger jeg ikke
outlook så jeg kan ikke direkte hjælpe der, men i Word er der normalt en
knap i værktøjlinien, samme symbol som du beskriver (en klat med 2 lodrette
streget), har du denne i outlook så bare tryk på den.
Ellers kommer der nok også hjælp fra nogen der bruger outlook.
RT

Fra : Richard Thune

Dato : 28-02-09 11:45

> [...]
> funktionstaster - jeg kan ikke finde ud af at få det deaktiveret.
>
> Jeg tror ikke modtageren kan se det, men det irreterer mig grænseløst
Har nu kigget lidt mere på det og genvejtast er "Ctrl + (", det vil sige
hold Ctrl og shift nede og tryk (
RT

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-02-09 17:21

> [...]
> funktionstaster - jeg kan ikke finde ud af at få det deaktiveret.
>
> Jeg tror ikke modtageren kan se det, men det irreterer mig grænseløst

Du kan slå Word fra som mail editor i Outlook
Funktioner / Indstillinger / Postformat
Hvis du vil beholde Word som Editor
Vælger du i Outlook
Vis / Værktøjslinier / Vælg standard