E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2007-kalender og kontakt personer,~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-02-09 17:44

Hej.

Efter at min pc gik ned, og jeg skulle starte Outlook 2007, var alle mine
kontakt personer, e-mails og kalender aftaler væk. Jeg har et backup image
af mit styresystem. Jeg har prøvet at kopier alle filer fra mit backup over
i mappen C:\Documents and Settings\brugernavn\Application
Data\Microsoft\Outlook. Men de er der stadig ikke, hvorfor det? Hvordan får
jeg dem tilbage?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-02-09 21:20

"Jørgen Nielsen" skrev i meddelelsen
> Efter at min pc gik ned, og jeg skulle starte Outlook 2007, var alle mine
> kontakt personer, e-mails og kalender aftaler væk.

Nu er jeg ikke den vilde fan af 2007 udgaven, så jeg kører 2003.

Der skal man have backup af filen Outlook.pst - den indeholder alle mail,
kontaktpersoner, kalender m.v.

I File-menuen under Datafil-styring er så angivet, hvor datafilen ligger -
pøv at checke der om der har været brugt en anden mappe til at have filen i
end standard-mappen.

Jan

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-02-09 17:44

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message
> [...]
> pøv at checke der om der har været brugt en anden mappe til at have filen

Hej Jan.

Jeg har lavet en recover fra det backup jeg havde. Nu er alt som det skal
være. Men jeg kan se i Outlook, at filen Outlook.pst er gemt i standart
mappen, virker ldt mærkeligt.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-02-09 10:35

On Thu, 26 Feb 2009 17:44:18 +0100, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> wrote:

Kan anbefale dig at du fremover benytter et lille gratis backup-plugin
som Microsoft laver. Nemt at bruge.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-02-09 17:46

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in message
> Kan anbefale dig at du fremover benytter et lille gratis backup-plugin
> som Microsoft laver. Nemt at bruge.

Hej Karsten.

Jeg har selv haft brugt det. Men det kan ikke sammen med nogle andre plugin
jeg har installeret i Outlook. Outlook genstarter bare hele tiden indtil det
bliver deaktiveret.