Sd kort Vista
Fra : Kay Nielsen

Dato : 01-03-09 17:53

Hej jeg kan ikke læse 8 gbsd kort efter at jeg har installeret
videoredigeringsprogram kan godt læse 2 gb hvad kan der være galt.
mvh
KN

Fra : Jesper Juul

Dato : 01-03-09 18:15

Kay Nielsen skrev:
> Hej jeg kan ikke læse 8 gbsd kort efter at jeg har installeret
> videoredigeringsprogram kan godt læse 2 gb hvad kan der være galt.
> mvh
> KN

Det mest åbenlyse, nemlig at afinstallere videoredigeringsprogrammet har
du selvfølgelig prøvet?

Jesper

Fra : Henning

Dato : 01-03-09 18:15

On Sun, 1 Mar 2009 17:52:54 +0100, "Kay Nielsen"
<k.nielsen@stofanet.dk> wrote:

>Hej jeg kan ikke læse 8 gbsd kort efter at jeg har installeret
>videoredigeringsprogram kan godt læse 2 gb hvad kan der være galt.

Kunne du læse kortet før du installerede programmet? I så fald er det
ikke en hardware-fejl.

Fra : Kay Nielsen

Dato : 01-03-09 18:30

Ja det kunne jeg med 2 forskellige kort på hver 8 gb og de kan læses på en
anden pc med vista, men det undrer mig at den kan læse andre kort på 2 gb.
mvh
KN

Fra : Kay Nielsen

Dato : 01-03-09 18:39

Det skal lige siges at kortet er blevet initialiseret i videocameraet men
stadigvæk kan det læses i den ene maskine men ikke den anden.
mvh
KN

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-03-09 00:54

Kay Nielsen wrote:
> Ja det kunne jeg med 2 forskellige kort på hver 8 gb og de kan læses på en

Så er det ikke en hardwarefejl. Find en passende softwaregruppe istedet
- så får du det bedste svar...

Jesper Poulsen