VIA cpu'er
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 01-03-09 12:41

Hej Ng

Jeg leder efter en forhandler af VIA's cpuer i danmark, men synes ikke jeg
kan finde dem nogen steder?

Eller ... dvs det behøver sådan set heller ikke være via, men en meget strøm
besparende cpu... Har kigget lidt på intels atom cpu'er, men jeg har behov
for et størrere bundkort med flere pci slots på.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh Jacob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-03-09 13:18

Jacob d'Andrade wrote:

> Jeg leder efter en forhandler af VIA's cpuer i danmark, men synes ikke jeg
> kan finde dem nogen steder?

Du skal nok kigge efter ITX-løsninger - VIA's CPU'er sidder ofte på en
ITX-løsning.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Lund

Dato : 01-03-09 16:17

Jacob d'Andrade wrote:

> Jeg leder efter en forhandler af VIA's cpuer i danmark, men synes ikke
> jeg kan finde dem nogen steder?

ProShop har en relativt stort udvalg
<http://www.proshop.dk/productlist.aspx?typid=558&grpid=1&catid=1>

Jeg har kun set VIA CPUer på mini-ITX mobos (eller mindre form factors),
ikke som "løsdele".

--
Jesper Lund

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 01-03-09 18:08

Mange tak for jeres svar, det vil jeg kigge nærmere på

Mvh Jacob