problemer med canon ip 5000
Fra : Johnny 8230

Dato : 28-02-09 20:58

Hej

jeg er kommet i knibe med min canon ip 5000 har haft printer hovedet ude
for at rense og sætter printer til igen men siger den at den bliver genkendt
som en canon ip 5100 så vidt jeg ved findes det ikke ??? så jeg er lidt lost
lige nu

en der kan hjælpe

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-09 21:10

"Johnny 8230" <bøhjohnny25@mail.dk(fjernbøh)> skrev i meddelelsen
> [...]
> for at rense og sætter printer til igen men siger den at den bliver
> genkendt som en canon ip 5100 så vidt jeg ved findes det ikke ??? så jeg

Prøv at afinstallere det hele igen. Tag usb stikket ud og genstart
computeren og installer det hele igen. Husk, at du ikke må sætte usb stick i
før den fortæller det under installationen.

Kurt