Yamaha reservedele
Fra : Søren Larsen

Dato : 22-02-09 17:31

Har i nogle gode links til Yamaha OEM reservedele.

Jeg har fundet et par i us som tilsyneladende har de dele jeg skal bruge:
http://www.mrcycles.com/
http://flatoutmotorcycles.com
http://ronayers.com/

Nogen erfaring med dem ?
Og hvordan er det med told og moms fra us.

/Søren

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 22-02-09 17:43

"Søren Larsen" <sblar1@fjerndette.surfpost.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://ronayers.com/
>
> Nogen erfaring med dem ?
> Og hvordan er det med told og moms fra us.

Kender ikke noget til firmaerne, men der kommer både told, moms og
fortoldningsgebyr på.
Hilsen Matthias

Fra : Søren Larsen

Dato : 22-02-09 17:48

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen
> Kender ikke noget til firmaerne, men der kommer både told, moms og
> fortoldningsgebyr på.
> Hilsen Matthias

Hvem beregner det- og hvor meget?

/Søren

Fra : Grunnet

Dato : 22-02-09 18:25

"Søren Larsen" <sblar1@fjerndette.surfpost.dk> skrev i meddelelsen
>" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvem beregner det- og hvor meget?
>
> /Søren
PostDanmark beregner og opkræver told og moms for Skat og tager et gebyr på
155 herfor.
Læs mere på www.post.dk under Privat / Pakker / Toldregler

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Ivar

Dato : 22-02-09 20:13

Grunnet skrev:

> PostDanmark beregner og opkræver told og moms for Skat og tager et gebyr på
> 155 herfor.

Regn med 10 kr pr. USD til varen, moms, told, forsendelse mm.
Hvis det stadigt er billigt, kan man regne det nøjagtigt ud,
hvis det er for dyrt med 10 kr pr. USD, så glem det.

Ivar Magnusson

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 22-02-09 18:26

"Søren Larsen" <sblar1@fjerndette.surfpost.dk> skrev i meddelelsen
>" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvem beregner det- og hvor meget?

Jeg er faktisk ikke rigtig klar over det. Men mener det er postvæsenet der
opkræver for Skat. Tolden er nok ikke det store beløb, men der beregnes moms
af både indkøbsprisen, told og fragt.
Hilsen Matthias

Fra : versicoloured@gmail.~

Dato : 23-02-09 05:44

www.cmsnl.com kan måske været svaret for dig..

mvh
Ole

Fra : Søren Larsen

Dato : 23-02-09 15:52

<versicoloured@gmail.com> skrev i en meddelelse
www.cmsnl.com kan måske været svaret for dig..

mvh
Ole

Tak Ole. Der havde jeg faktisk også kigget men da de var en del dyrere end
andre, var det ikke interessant. Og dog - da de jo ligger i Holland kan det
jo være at det opvejer told, moms o.s.v. det vil jeg lige regne lidt på.

/Søren

Fra : Søren Larsen

Dato : 23-02-09 23:47

Så er der bestilt varer på http://www.boats.net/ ...en bådeforretning!

Fantastisk god hjemmeside med et komplet Yamaha og Honda OEM katalog.
Billige er de også.
Hvis varerne så bare kommer i det rigtige antal og udformning, så er det der
jeg handler fremover.

/Søren