skraldespand
Fra : Johnny Nathalius

Dato : 22-02-09 22:11

min søn har fået slettet min skraldespand i vista hvordan får jeg den igen ?

Fra : J

Dato : 22-02-09 22:27

"Johnny Nathalius" <nathalius@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> min søn har fået slettet min skraldespand i vista hvordan får jeg den igen
> ?

Tryk på F1.

Fra : Ole C

Dato : 22-02-09 22:44

Johnny Nathalius skrev blandt andet:

> min søn har fået slettet min skraldespand i vista hvordan får jeg den
> igen ?

Højreklik på skrivebordet>Personlige indstillinger>Skift
skrivebordsikoner>sæt flueben ud for Papirkurv
(- og gå i gården med skraldespanden!)

--
vh
Ole C

Fra : Johnny Nathalius

Dato : 22-02-09 22:45

Der sker ikke noget når jeg trykker på F1

Fra : Rado

Dato : 22-02-09 23:02

On Sun, 22 Feb 2009 22:44:57 +0100, "Johnny Nathalius"
<nathalius@tdcadsl.dk> wrote:

>Der sker ikke noget når jeg trykker på F1

Så har han vist slettet mere end papirkurven...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : J

Dato : 22-02-09 23:26

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så har han vist slettet mere end papirkurven...

En huskekage ville måske være på sin plads.

Fra : Johnny Nathalius

Dato : 22-02-09 23:27

er kommet tilbage da jeg brugte ole´s anvisning mange tak