MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slettede Bonjour.....ARGGGGHH
Fra : Thomsen

Dato : 23-02-09 13:23

Hej
For at gøre en lang historie kort, har jeg slettet programmet Bonjour.
Var godt klar over at det nok efterfølgende krævede en "reparation" af
"winsock 2 library", men det er så der at der er begyndt af gå ged i den.
Fandt, på nettet, metoder til at reparere winsock 2, men status lige nu er
at maskinen er vanvittig langsom, kan ikke komme på nettet og maskinen kan
ikke sætte en systemgendannelse i gang. Er i skrivende stund på min bærbare
og problemet er på min stationære XP Home-maskine.

Prøvede at genoprette windowsfiler ved at skrive sfc /scannow i "kør" og
lade maskinen hente "friske" filer fra Windows CD, men det ser ikke ud til
at have hjulpet.
I den forbindelse undrede det mig at maskinen spurgte efter en Windows
Professionel CD da jeg har Home installeret. Kunne dog smække en Pro CD i da
jeg har XP Pro på bærbaren.

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 14:10

Thomsen wrote:
> Hej
> For at gøre en lang historie kort, har jeg slettet programmet Bonjour.

Har du også slette stedet hvor du skal stille
dato, for vi andre er kun kommet til søndag
d. 22.02.09

Fra : Thomsen

Dato : 22-02-09 14:29

<Just> skrev i en meddelelse

> Har du også slette stedet hvor du skal stille
> dato, for vi andre er kun kommet til søndag
> d. 22.02.09

Jeg har altid været lidt forud for min tid
Der var lige lidt ged med datoen på min bærbar.
Og den fik også sendt beskeden i et par gange.

mvh Ole