Forte Agent hastighed
Fra : Per H

Dato : 23-02-09 19:37

Hvordan sætter jeg forte agent til hurtigst muligt at hente f.eks 50
store filer, (binær) Jeg bruger Astraweb, med op til 20 connections.

hvad skal der stå ud for: connetions reserved for body retrieval
tasks?

per

Fra : Ivar

Dato : 24-02-09 20:44

Per H skrev:

> Hvordan sætter jeg forte agent til hurtigst muligt at hente f.eks 50
> store filer, (binær)

Jeg ved ikke, hvad du kan med Forte, men du bør nok kigge på
nogle programmer, der er lavet specielt til download af binære filer.
Jeg tror, at NewsBin kan. Om der findes noget freeware ved jeg ikke.

Ivar

Fra : PP_Logan

Dato : 03-03-09 09:45

Ivar skrev:

> Jeg ved ikke, hvad du kan med Forte, men du bør nok kigge på
> nogle programmer, der er lavet specielt til download af binære filer.
> Jeg tror, at NewsBin kan. Om der findes noget freeware ved jeg ikke.

Jeg har afprøvet masser af programmer og det nemmeste
og mest enkle er GrabIt, som ovenikøbet er gratis.

Det kan sættes op til at bruge så mange forbindelse,
som man vil. Det kan også lave en par på filerne,
udpakke dem og slette kildefilerne, hvis man vil.

Supert program.

Logan