S-ata dvd på controllerkort
Fra : Klaus

Dato : 22-02-09 07:32

Har ikke nok s-ata stik på mit bundkort, så jeg tænkte på om ovenstående var
løsningen?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-02-09 14:23

Klaus wrote:
> Har ikke nok s-ata stik på mit bundkort, så jeg tænkte på om ovenstående var
> løsningen?

Ja.

Jesper Poulsen

Fra : Klaus

Dato : 24-02-09 17:54

Kommer der software med til sådan et kort ligesom til de gamle
ide-controllerkort? Det var noget biks synes jeg.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-02-09 19:58

Klaus wrote:
> Kommer der software med til sådan et kort ligesom til de gamle
> ide-controllerkort? Det var noget biks synes jeg.

De er baseret på standardkredse der understøttes af alle moderne
operativsystemer.

Jesper Poulsen