Diabetes 2
Fra : Grethe Hoff

Dato : 21-02-09 18:40

Hei!
Jeg er norsk og bor nu i Danmark. Jeg fikk diagnosen diabetes like innen jeg
flyttet hit.
Nu er jeg på jagt efter en web-side som forteller meg hvor meget
kullhydrater de forskjellige matvarer inneholder.
Kan noen hjelpe?
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-09 19:27

Grethe Hoff skrev:

> Nu er jeg på jagt efter en web-side som forteller meg hvor meget
> kullhydrater de forskjellige matvarer inneholder.

Du kan helt sikkert finde hjælp på Diabetesforeningens
hjemmeside, http://diabetes.dk. Og så er det ellers bare med
at studere varedeklarationerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-09 21:13

Grethe Hoff skrev den 21-02-2009 18:39:
> [...]
> Nu er jeg på jagt efter en web-side som forteller meg hvor meget
> kullhydrater de forskjellige matvarer inneholder.

Helt klart:
www.foodcomp.dk

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Grethe Hoff

Dato : 22-02-09 11:35

"Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er jeg på jagt efter en web-side som forteller meg hvor meget
> kullhydrater de forskjellige matvarer inneholder.

Takk for linkene!