Internet Explorer 8
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 21-02-09 09:32

Hej ng

Jeg har installeret IE8. men er blevet ked af hat have den, da den er
utrolig langtsom at arbejde med.
Hvordan får jeg IE7 tilbage igen. Jeg kan ikke afinstallerer via
kontrolpanelet da den ikke står på listen over programmer som kan
afinstallerers.

Håber at nogen kan hjælpe..

Mvh Karsten

Fra : simon

Dato : 21-02-09 09:41

Karsten Nielsen skrev:
> [...]
> Hvordan får jeg IE7 tilbage igen. Jeg kan ikke afinstallerer via
> kontrolpanelet da den ikke står på listen over programmer som kan

Hej.
Hvis du ikke har den på listen, vil det bedste sikkert være at lave
en systemgendannelse fra et tidspunkt før du installerede IE8.

mvh
simon

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 21-02-09 09:46

On Sat, 21 Feb 2009 09:40:35 +0100, simon <nyhed.xxxx@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Hvis du ikke har den på listen, vil det bedste sikkert være at lave
>en systemgendannelse fra et tidspunkt før du installerede IE8.

Okey det var også det jeg tænkte. Men måske der var en anden måde.
Men tak for det hurtige svar

Fra : simon

Dato : 21-02-09 09:55

Karsten Nielsen skrev:

> Okey det var også det jeg tænkte. Men måske der var en anden måde.
> Men tak for det hurtige svar
Kom lige i tanke om:
Har du et "hak" i "vis tilgængelige opdateringer" (tror den
hedder det).
Hvis ikke, så prøv lige og se, om den ikke dukker op, hvis du
sætter et hak i denne oplysning.
/simon

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 21-02-09 16:07

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvordan får jeg IE7 tilbage igen. Jeg kan ikke afinstallerer via
> kontrolpanelet da den ikke står på listen over programmer som kan

Du skriver ikke noget om Windows-version, men er det Windows Vista, du
bruger, skal du gøre sådan her,
og det formoder jeg faktisk, at det er

1. Klik på Kontrolpanel
2. Klik på Programmer
3. Klik på Programmer og funktioner.
4. Klik på underpunktet "Vis installerede opdateringer"
Nu er du forhåbentlig inde på det sted, hvorfra du kan fjerne eller redigere
opdateringer.
Find gruppen "Microsoft Windows"
I den gruppe finder du en linje: Windows Internet Explorer 8 Release
Candidate 1.
Linje markeres og du kan derpå fjerne linjen - og dermed Explorer 8.
Explorer 7 vender automatisk tilbage.

Jeg håber, at det kan hjælpe dig lidt.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu