Mini crosser
Fra : Peter

Dato : 28-07-01 19:45

Min svigermor som er 82 år er blevet meget interesseret i en Mini-Crosser,
eller El-scooter som de vist også kaldes. Er der evt. nogle der har erfaring
med det hjælpemiddel, hvad koster de og hvilke mærker er gode, kan man
evt. få en på prøve? Ja som I kan se er spørgsmålene mange så jeg vil blive
glad for lidt hjælp.

Hilsen Peter

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 10-08-01 20:33

Hej Peter

On Sat, 28 Jul 2001 20:44:46 +0200, "Peter" <spb@post10.tele.dk>
wrote:

Min mor har låner en engang i mellem af en veninde men vil selv gerne
have en men kan ikke få en beviliget. Så jeg har under søgt hvad det
koster.

De forskellige typer kan du se på www.minicrosser.com de koster m.moms
fra 18.744 - 60.925 fra ny hvis du ringer til centrne Jylland/fyn 70
10 17 55 eller Sjelland/lolland-falste/bonholm 36 70 00 16 er de enorm
hjælpsome. Hvis man gerne vil købe en brugt anbefaler de at se i den
blå avis der skal man være opmærksom på løbenr. på crosseren da den
indeholder md. og år for hvornår den er lavet, men man kan også ringe
til centret med nummeret og få oplysninger på den. batterier holder
ca. 2 år og koster 2200 el. 4000. man kan også liese en for min 3 mdr.
Man kan evt. få en på prøve et par dage.

Håbe det besvarede noget.

MVH

Winnie
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Peter

Dato : 10-08-01 22:11

"Winnie Henriksen" <winnie@bitnisse.dk> skrev i en meddelelse news:i8d8ntotatoqcvum38edfqnc9aff3jv0hm@4ax.com...
> [...]
> ca. 2 år og koster 2200 el. 4000. man kan også liese en for min 3 mdr.
> Man kan evt. få en på prøve et par dage.

Hej Winnie

Tak for dit svar. Jeg har skaffet brochurer fra "Mini Crosser" og fra "Sporster"
www.sporster@.dk og det er et godt materialemed billeder, tekniske data
og priser. Min svigermor får besøg af kommunens ergoterapeaut på mandag,
og hun skal så tage stilling til om hun er berettiget til tilskud.
Jeg har også kigget i Den Blå Avis og der er nogle stykker at vælge imellem,
til priser fra ca. 10.000kr. Det er en fin service at man sådan kan ringe og få
oplysninger om crosseren når man kan angive løbenr., det vil jeg huske hvis
hun skal købe en brugt.

Hilsen Peter

Fra : Viggo Boller

Dato : 18-08-01 16:38

"Peter" <spb@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med det hjælpemiddel, hvad koster de og hvilke mærker er gode, kan man
> evt. få en på prøve? Ja som I kan se er spørgsmålene mange så jeg vil

Kik også på www.ub-let.dk

Vh
Viggo