Printer valg.
Fra : GertBent

Dato : 18-02-09 14:02

Skal til at indkøbe en god printer.
Behov:
- print på dvd/cd
- foto-print til kant
- netværk tilslutning (RJ45 er tilstrækkeligt)
- vil gerne kunne bruge en god uoriginal blæk. (har hørt om firmaer,
der overtager garantien på printeren, hvis man bruger deres blæk og
jeg er ikke bange for selv at 'fedte' med det)
- pris: gerne under 4000,-

Har I nogle bud?

Kh. John

P.S. Kan man finde laser-printere, der kan ovenstående?

Fra : Mads

Dato : 18-02-09 22:27

On Wed, 18 Feb 2009 13:01:38 -0800 (PST), GertBent
<gertbent@gmail.com> wrote:

> [...]
>der overtager garantien på printeren, hvis man bruger deres blæk og
>jeg er ikke bange for selv at 'fedte' med det)

Canon Pixma serien. Flere af dem har netværk.

Og så blækpatroner fra http://www.nordic-ink.dk/
Gider du ikke rode med flytning af chip og den slags,
så har de også kopipatroner med chip der virker 100%
Det er dyrere, men stadig kun halv pris af originale patroner

>Kh. John
>
>P.S. Kan man finde laser-printere, der kan ovenstående?

Jeg tror ikke laserprint er muligt på en skive og lasernes
fotoprint er heller ikke helt på højde med en god blækprinter

mvh Mads

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-02-09 06:58

Mads wrote:

> Jeg tror ikke laserprint er muligt på en skive og lasernes

Det er ikke muligt på en skive, nej.

> fotoprint er heller ikke helt på højde med en god blækprinter

Forskellen er nu ikke særligt stor. Jeg har endnu ikke oplevet folk der
har spottet min laserprinter udfra fotoudskrifter. Og når jeg så
efterfølgende fortæller at det er laser, så tror de ikke på mig.

Solid ink er _endnu_ mere overbevisende.

Jesper Poulsen