TravelStar HD i Desktop ?? Hvordan ??
Fra : Dovenlas

Dato : 28-07-01 19:53

Hej NG

Jeg har fået fat i nogle TravelStar Hd´s på ca 6 gb, og ville nu høre om man
kan bruge dem i sin desktop ??

Kan man evt sætte flere sammen , hvordan med kabler ( findes der
skinner/skuffer til den som det gør til alm. hd) og hvad med strømmen,
bruger sådan en lille svend ikke mindre spænding end de store ?

Jeg har 3 stk..og ville meget gerne integrerer dem i mit system, som ren
lagerplads.....hvis det er indefor rimelighedens grænser økonomisk og besvær
mæssigt...

Håber I har nogle gode ideer..

Mvh

Christian

Fra : JD

Dato : 28-07-01 20:38

> Jeg har fået fat i nogle TravelStar Hd´s på ca 6 gb, og ville nu høre om
man

> kan bruge dem i sin desktop ??

No Problemo.

http://www.absalon1.suite.dk/ kan sælge dig en adapter til ca. 300,- pr.
disk.

Jeg ved ikke om det kan gøres billigere.

Ved tre stks. Overstiger den samlede udgift blot prisen på en ny 40 gb 3.5"
disk...

/JD

Fra : Anders Hansen

Dato : 28-07-01 20:43

Brinck har den slags udstyr:
http://www.brinck.dk/

MVH/Anders

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 29-07-01 01:37

Du kan muligvis lave dit eget kabel efter disse data:
http://sunsite.dk/hwb/co_Ata44Internal.html

Mvh. Thomas

Fra : Dovenlas

Dato : 31-07-01 08:48