Brusk-dims?!!
Fra : Ern Yoka

Dato : 28-07-01 19:46

Hejsa.

Jeg vender mig igen-igen til alle jer kloge opdrættere (og alle I andre osse
)

Vi har lige været i Horsens (men ikke på kræmmermarkedet altså) og se på en
lille NUTTET orientaler med én eneste lille defekt: Han havde en brusk-dims
på brystbenet (jeg kan desværre ikke huske hvad den hed, men det var
åbenbart ikke helt ukendt). Opdrætteren havde fået hans stamtavle påtegnet
at han ikke måtte bruges til avl. Da dét heller ikke er det der er vores
mening, og man ikke kunne se den (kun mærke den når katten "vendte rigtigt")
er det sådan set ligemeget, hvis bare jeg kan være sikker på at det ikke er
noget der senere vil kunne kommet til at genere ham - og dermed os.

Altså hvis der er nogen der kender til disse brystbensbruskdimser(!) vil I
så ikke nok fortælle om jeres erfaringer.

Han var altså bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sød................ men.....altså... er
det noget der senere bliver dyrt i dyrlægeregninger eller hvad?

Det skal siges at opdrætteren på ingen måde lagde skjul på hans "knop". Hun
virkede meget seriøs. Jeg vil bare gerne have en ANDENS mening osse. Man er
jo mere vanvittig end en nyforelsket når man præsenteres for små nuttede
killinger

Godt forresten at vi IKKE tog ind til kræmmermarkedet. Jeg tror jeg havde
gjort noget "voldsomt" hvis jeg havde set det, der er omtalt i tråden "En
sørgelig historie"

Hilsen

Lisbeth

Fra : Ern Yoka

Dato : 29-07-01 20:28

Nå. Skidt med hvad bruskdimsen er eller hedder.
Vi HAR bestilt ham...

Hilsner
Lisbeth (der snart får 2 små frække killinger at holde styr på, JUBII)

(men jeg ville nu ALLIGEVEL gerne høre om der var nogen af jer der kendte
til sådan en tingest?!)

Fra : nielsen

Dato : 31-07-01 21:32

hej jeg har lige mistet vores gl kat af aldredom 16 år blev hun hun har hele
sidt liv haft sådan en dims, og klaret sig fint med den, men hendes killing
havde den også, men ikke børne børn efter hende.