FRITZ!Box Fon Wlan 7270 international og ~
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-09 17:13

Overvejer at skifte min eksisterense gamle asus w500g router ud da jeg har
fået en 50 mbit forbindelse og den kun kan route med en hastighed på ca. 25
mbit

Er der nogen der har erfaring med hvor hurtig FRITZ!Box Fon Wlan 7270
international er? Producenten oplyser at den har en 100 mbit switch og en
100 mbit wan port.

Kunne især godt tænke mig ovenstående router da den har indbygget ip
adapter, mulighed for printserver og mulighed for at at tilslutte HSDPA
modem via usbporten.

mvh lasse