IE7 vintertrafik.dk
Fra : KentBM

Dato : 20-02-09 19:51

Når jeg prøver at se www.vintertrafik.dk i IE, så viser den menuen i
venstre side, men det ser ikke ud til, at Java går i gang. Hvis jeg så
vælger et punkt i menuen i venstre side f.eks. Nordjylland, så
forsvinder menuen i venstre side og et kryds vises i stedet for.

Jeg har haft slettet java og hentet den igen. Slettet alle historik,
cookies osv. Jeg har inden for den sidste måned genistalleret Vista, med
alt tilbehør.

Firefox viser siden uden problemer, så det burde ikke være et problem
med firewall i Norton?

På et tidspunkt fik jeg en fejl vedrørende et manglende Plug-in, men
ikke noget om hvilket. Men det var før jeg hentede Java igen (fra sun.com).

Firefox er min primære browser, hvilket er grunden til, at jeg vil have
IE sat op til at starte op med nogle bestemte faneblade. Og gerne vil
slippe for at Firefox bruger tid på disse.

Nogle gode idéer?
--

Kent

Fra : Janner

Dato : 04-03-09 10:44

> Nogle gode idéer?
> --
>
> Kent

Ja testede lige min IE 7 den opførte sig 100% som det du beskrev.

Efterfølgende besøgte jeg http://java.com/en/download/manual.jsp og hentede
øverste "fil", og herefter virkede siden som den burde. Har tidligere
sikkert ikke tilladt tilføjelses programmer til IE 7 .. For har kunne se den
på et tidligere tidspunkt... Men wha det virker

/JAn

Fra : KentBM

Dato : 05-03-09 01:12

Janner skrev:

> [...]
> sikkert ikke tilladt tilføjelses programmer til IE 7 .. For har kunne se den
> på et tidligere tidspunkt... Men wha det virker
Jeg har fået det til at virke. Jeg prøvede at installere Java endnu en
gang og gennemgik nogle indstillinger. Og noget af det virkede.

--

Kent