stegt flæsk odense
Fra : anonym

Dato : 19-02-09 23:02

jeg skal bruge et sted i odense eller omegn som er leverings dygtige i
et bordfuld stegt flæsk med persillesovs.
Nogen der kender stedet?

Fra : Ralph

Dato : 19-02-09 23:59

"anonym" <nejtaktilspam@fergregrtgs.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal bruge et sted i odense eller omegn som er leverings dygtige i et
> bordfuld stegt flæsk med persillesovs.
> Nogen der kender stedet?

Hvor mange portioner? Jeg vil skyde på at hver anden husmor over 50 vil være
leveringsdygtig i mindst 25 portioner, hver 10. i ca. 100 portioner. Så det
er da bare at spørge mor eller svigermor, diner transportable er med 90%
sikkerhed friture eller micro.

--
Ralph

Fra : Gert Krabsen

Dato : 20-02-09 08:12

anonym skrev:
> jeg skal bruge et sted i odense eller omegn som er leverings dygtige i
> et bordfuld stegt flæsk med persillesovs.
> Nogen der kender stedet?

Prøv evt

http://www.restaurant-carlslund.dk

Deres hofret er ganske vist æggekage med flæsk, men de kan nu også lave
andet...

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-02-09 09:34

Gert Krabsen skrev:

> Prøv evt
>
> http://www.restaurant-carlslund.dk
>

> Deres hofret er ganske vist æggekage med flæsk, men de kan nu også lave
> andet...

Der er nu om stunder en noget blandet opfattelse af stedet.
Måske

Den Gamle Kro i Overgade

Sortebro Kro ved Den Fynske Landsby

eller Cro´n i Dronningensgade

Og så er der lige Boulevardkroen på Sdr Blv, der for nogle år
siden blev overtaget af 2 fra Carlslund, men om det er hver dag?

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : anonym

Dato : 20-02-09 18:07

Ole Larsen skrev:

> [...]
>
> Og så er der lige Boulevardkroen på Sdr Blv, der for nogle år
> siden blev overtaget af 2 fra Carlslund, men om det er hver dag?

Allesammen gode forslag.
Cro'n er den eneste som har det på menuen.
takker for inputs