Outlook 2003 kalender
Fra : Pico

Dato : 20-02-09 14:50

En bekendt skal have ny Pc og vedkommende bruger Office 2003 og Outlook
herfra. Nu er jeg så blevet spurgt om hvordan man flytter
kalenderoplysningerne til den nye maskine, også med Outlook 2003 ?
Kontaktoplysninger og flytning af mail er der nogenlunde styr på, men
hvordan oplysningerne i kalenderen flyttes ved vi ikke og tilsyneladende
står det ikke i hjælp.
Selv har jeg ikke brugt Outlook de sidste ca. 15 år så jeg er på bar bund.

--
MVH
Pico

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-02-09 15:44

Pico skrev:
> [...]
> står det ikke i hjælp.
> Selv har jeg ikke brugt Outlook de sidste ca. 15 år så jeg er på bar bund.

Nissen - eller rettere kalenderemner - flytter automatisk med i den selv
samme pst-fil.

--
Niels

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-09 15:57

"Pico"skrev i en meddelelse
> Kontaktoplysninger og flytning af mail er der nogenlunde styr på, men
> hvordan oplysningerne i kalenderen flyttes ved vi ikke og tilsyneladende
> står det ikke i hjælp.

Nu ved jeg ikke helt, hvordan I flytter dem, men der er ingen grund til at
gøre det store ud af det.

Alle oplysninger om mail, kontaktpersoner, kalender og det hele ligger i
filen Outlook.pst - så den kopierer I bare fra den gamle PC til den nye - så
er det hele ved det gamle igen

Jan

Fra : Pico

Dato : 21-02-09 18:37

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
> ligger i filen Outlook.pst - så den kopierer I bare fra den gamle PC
> til den nye - så er det hele ved det gamle igen

Tak til begge, det vil vi prøve.
--
MVH
Pico

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-02-09 22:07

"Pico" skrev i en meddelelse
> Tak til begge, det vil vi prøve.

Du skal dog lige være opmærksom på, at den ligger i et "skjult" bibliotek -
men du kan finde stien til den i FILER->DATAFILSTYRING

Mht kontaktpersoner, så skal du lige definere et par ting for at det virker:

I Instillinger for kontaktpersoner, skal du lige angive, at det skal bruges
som adressekartotek i Outlook

I indstillinger for adressekartotek i Outlook skal du lige angive, at du vil
bruge kontaktpersoner

Men det er formentlig ting, du indstiller alligevel.....

Jan