Grupper meddelelser efter samtale ?
Fra : Jesper Beyer

Dato : 19-02-09 20:31

Hvordan får jeg gruppen af meddelelser til at være lukket (+) ?

Har reinstalleret Vista og kan ikke huske hvordan man gør det efter at have
sat flueben i "Grupper meddelelser efter samtale" som det er nu er alle
tråde åbne.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-09 21:03

"Jesper Beyer" <jb@ofir.dk> writes:

> [...]
>
> Har reinstalleret Vista og kan ikke huske hvordan man gør det efter
> at have sat flueben i "Grupper meddelelser efter samtale" som det er

Hvilket program?

--
Carl

Fra : Jesper Beyer

Dato : 19-02-09 21:22

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Hvilket program?

Windows Mail

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-09 21:51

"Jesper Beyer" <jb@ofir.dk> writes:

> Windows Mail

Er der ikke et faneblad der hedder noget med "Læsning" hvor du kan
fravælge "udvid samtaler automatisk" eller noget i den stil.

--
Carl

Fra : Jesper Beyer

Dato : 19-02-09 23:15

> Er der ikke et faneblad der hedder noget med "Læsning" hvor du kan
> fravælge "udvid samtaler automatisk" eller noget i den stil.

Bingo ! Mange tak for hjælpen Carl Drud.