UK deporterer elstremist
Fra : John

Dato : 18-02-09 20:23

Briterne har fået nok:

"The Law Lords have ruled that radical cleric Abu Qatada can be deported
from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7896457.stm

Jeps, ud med dem!

Så ka' de lære det!

John

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 20:28

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "The Law Lords have ruled that radical cleric Abu Qatada can be deported
> from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":

Mere af den slags tak... MEGET mere.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Henri Gath

Dato : 18-02-09 20:40

> [...]
>
> "The Law Lords have ruled that radical cleric Abu Qatada can be deported
> from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":

Sådan!!!!!!!!

Fra : /Peter

Dato : 18-02-09 20:58

> [...]
> deported
> from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":

Jeg forstår bare ikke man gider ulejlige sig med at sende ham ud,
kan man ikke bare få ham til at fosvinde uden nogen aner han overhovet
har ekssisteret?

Eller har ligger Amnesty International inde med en database på samtlige
muhamdanske ekstemisters
gøren og laden, så de kan råbe op lang tid før at idioten selv ved han
udvist eller "mishandlet" på quantanamo?

Fra : P.N

Dato : 18-02-09 21:02

> [...]
>
> "The Law Lords have ruled that radical cleric Abu Qatada can be deported
> from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":

Jamen det her er jo en skandale, havde det så været Geert Wilders, men en
troende nej det er sgu for groft, man må i følge FN ikke udvise folk til
lande hvor de risikerer tortur.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 23:22

John wrote:
> Briterne har fået nok:
>
> "The Law Lords have ruled that radical cleric Abu Qatada can be
> deported from the UK to Jordan where he faces jail for terrorism":
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7896457.stm

DEN var ikke gået i Danmark, her kan en mordmistænkt jo nærmest flytte ind
sammen med offeret,- og i 80erne og 90erne ville vi have importeret en type
som den omtalte mand, - for at frelse ham fra forfølgelse i Mellemøsten. Det
gør vi dog ikke mere.

"I have now signed a deportation order which will be served on him later
today. My priority is the safety of this country and I want him removed as
quickly as possible."

Her er prioriteten 180 grader omvendt.