Bakgear på dnepr k750
Fra : Per Christiansen

Dato : 18-02-09 12:47

Hej hvordan virker et bakgear på en dnepr k750 hvad skal man gøre for at få
den i bakgear.

Der fordi jeg skal ud og se på sådan en og det er kun konen der er hjemme og
hun ved ikke noget om den.

Så hvordan ser jeg om der er bakgear på den

Fra : dots

Dato : 18-02-09 14:03

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hun ved ikke noget om den.
>
> Så hvordan ser jeg om der er bakgear på den

Hej Per

Når du sidder på maskinen, med fødderne på fodhvilerne, så skal der være en
lille gearstang ca på indersiden for din højre ankel.

Se evt billede på min signatur under "Min nye russer"

- dots -
Dnepr MT16
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : dots

Dato : 18-02-09 14:07

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Se evt billede på min signatur under "Min nye russer"

Ups, netop det billede er der ikke mere
Og flere andre er også væk, hvad er der sket ??

Nå men ihvertfald skal den sidde på højre side, cirka ud for din fod.
Der er ikk så stor, måske 15 cm, med lille sort håndtag

/d

Fra : dots

Dato : 18-02-09 14:19

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej hvordan virker et bakgear på en dnepr k750 hvad skal man gøre for at
> få den i bakgear.

Hej igen

Jeg overså lige dette i starten..
Maskinen skal stå i frigear og du trykker geararmen frem, forsigtig
gasgivning (jeg håber den har sidevogn på, ellers er det en ret så spøjs
oplevelse du får
Husk at lægge bak-gearstangen ned igen, når du vil fremad.

Held og lykke

dots

Fra : xs1100

Dato : 19-02-09 06:42

> "Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej igen

Hej.

> Jeg overså lige dette i starten..
> Maskinen skal stå i frigear og du trykker geararmen frem, forsigtig
> gasgivning (jeg håber den har sidevogn på, ellers er det en ret så spøjs
> oplevelse du får

Og jeg håber han husker at trække koblingen ind, inden han smider den i
bakgear, ellers blir det sjovt .

> Husk at lægge bak-gearstangen ned igen, når du vil fremad.
>
> Held og lykke

Nemlig! Russerverden er fuld af forunderlighede.

> dots
Jarl
X russerchauffør med sidevogn og bakgear

Fra : dots

Dato : 19-02-09 11:44

"xs1100" <ingen@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Og jeg håber han husker at trække koblingen ind, inden han smider den i
> bakgear, ellers blir det sjovt .

Nå ja, det glemte jeg jo at skrive !

> Nemlig! Russerverden er fuld af forunderlighede.

Jeps, og vi vil meget gerne høre hvordan det gik !

dots