Offline filer - bevar mappeorganisation
Fra : Adam Gade Ellesøe

Dato : 18-02-09 16:01

Hej

Har lige opsat en mappe med offline filer på mit arbejde.

Mappen indeholder en del undermapper, men når jeg synkroniserer får jeg bare
alle filerne i min 'offline filer' mappe på min laptop.

Er der en måde/ et program til at løse dette, således at mappeorganisationen
fra den oprindelige mappe bevares i 'offline filer' mappen ??
--

Med Venlig Hilsen
Adam Gade Ellesøe

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:30

"Adam Gade Ellesøe" <adam_ellesoe@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der en måde/ et program til at løse dette, således at
> mappeorganisationen fra den oprindelige mappe bevares i 'offline filer'

Ja, du kan bruge et tredjeparts-program, eller det der i Windows hedder
"briefcase". Mener måske nok det er en del af Office-pakken, men det
fungerer som du efterspørger og bevarer strukturen af mapper. Du kan lave en
briefcase ved at højreklikke (fx. på din desktop) og vælge "new..." og
"briefcase". Du kan have flere af dem, men det har jeg ikke fattet meningen
med. For at fylde indhold i, trækker du bare rod-mappen eller undermapper
ned i briefcasen efter behov. Du kan synkronisere ved at højreklikke på den
og vælge "update all...".

mvh
///M

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 18-02-09 18:56

"Adam Gade Ellesøe" <adam_ellesoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en måde/ et program til at løse dette, således at
> mappeorganisationen fra den oprindelige mappe bevares i 'offline filer'

Lyder til du bruger det lidt forkert...

du skal mappe det netværks drev til et bogstav på din pc'er og husk at sætte
hak i at det altid skal være der.

hvis dit netværks drev så er mappet til k:\ så når du ikke er på netværket
kan du endnu se k:\ men kun men de filer som du har sagt skal være offlline

så du skal altså ikke bruge mappe_instillinger->offline_filer.

Thomas Johansen