Min IE 7.0 driller
Fra : Gunni Busck

Dato : 18-02-09 21:19

IE 7.0 (XP sp3) driller mig. Jeg kan ikke komme ind på
windowsupdate.microsoft.com. Jeg får blot en hvid side. Kan jeg på en eller
anden måde re-installere IE7?

/Gunni

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-02-09 21:22

Gunni Busck skrev:

>Jeg kan ikke komme ind på windowsupdate.microsoft.com. Jeg får blot en
>hvid side.

Prøv Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Nulstil
Det fik min IE7 til at opføre sig ordenligt for kort tid siden, da den
lavede samme nummer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : PV Jørgensen

Dato : 19-02-09 15:57

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Nulstil
> Det fik min IE7 til at opføre sig ordenligt for kort tid siden, da den
> [...]

Vil en sådan nulstilling kunne annulleres med en systemgendannelse?
Jeg spørger, fordi man vist mister alle gemte koder mm. og det er træls,
hvis nulstillingen ikke virker.

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-02-09 19:31

PV Jørgensen skrev:

>Vil en sådan nulstilling kunne annulleres med en systemgendannelse?

Det ved jeg ikke, systemgendannelse er deaktiveret ved mig.

desuden anvender jeg ikke ie til andet end windowsupdate, så koder er der
intet af ved mig.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk