Slet ingen...?
Fra : Søren Rohde

Dato : 18-02-09 12:28

Hej,

Er der virkelig ingen der har haft samme problem med Outlook som jeg har
beskrevet herinde den 14. februar? Er ved at blive tosset af at lede efter
denne fejl, og håber derfor at nogen har prøvet samme fejl.

Pft
Søren

--
Hej ng

Har installeret Outlook 2003 på en XP pro laptop, og kopieret min PST fil
fra den gamle computer. Det hele virker fint, bortset fra at jeg får en
fejlmeddelelse når der modtages post. Post bliver sendt og modtaget uden
problemer, så jeg kan ikke regne ud hvad fejlen går ud på.

Fejlmeddelelsen lyder:
"the custom form could not be opened. Outlook will use an Outlook form
instead. The operation failed. An object could not be opened."

Fejlen kommer to gange lige efter hinanden, sådan at den kommer igen én gang
når jeg klikker OK til den første.

Jeg har Googlet efter en løsning, men ikke kunnet finde noget.

Nogen forslag...?

Mvh. Søren

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-02-09 12:59

Søren Rohde skrev:
> [...]
> når jeg klikker OK til den første.
>
> Jeg har Googlet efter en løsning, men ikke kunnet finde noget.

Desværre, nej. Men det er jo klart nok hvad der sker. Hvorfor er
spørgsmålet. Outlook 2003 kan håndtere forskellige typer PST-filer, men
hvis det ikke var den rette går jeg ud fra at det slet ikke ville virke.
Hvad sker der hvis du fjerner den gamle PST-fil og lader installationen
køre med en ny?

--
Niels

Fra : KentBM

Dato : 18-02-09 16:56

Søren Rohde skrev:
> [...]
> fejlmeddelelse når der modtages post. Post bliver sendt og modtaget uden
> problemer, så jeg kan ikke regne ud hvad fejlen går ud på.
Du skriver ikke om den gamle også var en Outlook 2003 for der er
åbentbart forskel på tidligere versioner af pst-filer og 2003.

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP100807001030.aspx

--

Kent

Fra : Søren Rohde

Dato : 19-02-09 19:53

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> Du skriver ikke om den gamle også var en Outlook 2003 for der er åbentbart
> forskel på tidligere versioner af pst-filer og 2003.

Det er helt den samme Outlook på de to maskiner, og begge havde Win xp pro.
Så vidt jeg kan se helt den samme konfiguration. Men fejlen kom med det
samme jeg startede på den nye maskine.

Mvh. Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-02-09 21:56

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gang
> når jeg klikker OK til den første.
>
> Jeg har Googlet efter en løsning, men ikke kunnet finde noget.

Prøv evt. at lave en ny installation og så importer den gamle pst fil i
stedet for at kopiere den over. Især hvis det ikke er samme udgave af
outlook vil det give problemer bare at kopiere den over.
Ved import får man også oplysninger fra tidligere version ind i den nye.

Kurt