Hvilken mærke Intern harddisk?
Fra : MJU

Dato : 17-02-09 23:36

Jeg skal bruge en intern harddisk på 1TB.
Det er mig lige meget om det er Sata eller IDE.

Den skal kunne køre i en del timer afgangen uden problemer.
Kan nogle gange komme til og være tændt et døgn eller 2 adgangen.

Hvad mærke skal man vælge?
Maxtor, WD eller noget helt anden?
16 eller 32MB buffer?

Det gør heller ikke noget, at den ikke larmer for meget.

/Micky

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-02-09 23:40

MJU wrote:

I dk.edb.hardware.drev er der "side op og side ned" om det emne

http://www.usenet.dk kan du finde en komplet liste over grupperne i
dk.-hierakiet - der er også fundatser til grupperne

Jesper Poulsen

Fra : MJU

Dato : 17-02-09 23:52

Jesper Poulsen skrev:
> [...]
>
> På http://www.usenet.dk kan du finde en komplet liste over grupperne i
> dk.-hierakiet - der er også fundatser til grupperne

Sorry mange gange.
Tænke mig ikke lige om
Smider det der over med det samme.

Tak for oplysningen.

/Micky

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-02-09 17:41

MJU wrote:

> Tænke mig ikke lige om

Med alle de hardware-tanker du har i hovedet lige nu, så er det klart at
noget kan smutte

Jesper Poulsen