Lukker 3g netværket også hos jer med 3´?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-09 14:34

Hej

Jeg synes nu jeg har oplevet ret tit.. mindst 5-6gange at Hi3g har
haft afbrydelser af 3g netværket ca. mellem kl 00:00 og 01:00 med
afbrydelser på omkring 10minutter og skiftet mellem 3g og gsm er ret
så irreterende da alt netværksaktivitet stopper...

Jeg ved ikke hvorfor men det er sjovt nok det altid sker efter midnat,
men de kunne da godt vente til 3-4stykker om natten og ingen
information om hvorfor de da hele tiden skal afbryde netværket

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-02-09 17:38

Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote in news:8dfac624-62a3-46e9-b6ef-
52622d0b2cc5@u13g2000yqg.googlegroups.com:

> [...]
> afbrydelser på omkring 10minutter og skiftet mellem 3g og gsm er ret
> så irreterende da alt netværksaktivitet stopper...

De sidste par dage har det været sådan hele dagen her i Esbjerg.