MC-show '09 - en skuffelse
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-02-09 20:30

Lad mig sige det med det samme: efter årelang erfaring med diverse
MC-messers dalende kvalitet, havde vi ikke høje forventninger inden vi
tog ud i Bella Center søndag eftermiddag.

Og på trods af det gik vi alle 3 mand derfra skuffet.

Kort tid efter vi var kommer spillede et rockband op på en diminuitiv
scene. Man skulle tro at de var betalt af dem som havde stand længst
væk, for de gjorde deres bedste (læs: højeste) til at genne os væk fra
der de stod. Alt for højt, med andre ord.

Stunt-showet bestod vist mest af at de kørte på begrænseren med åbne
potter (hvor smart er det på en skala fra 1 til -10, i en lukket
beton-hal?) og køre på baghjulet. Det var nærmest umuligt at tale med
nogen på standene imens.

Det var da fint nok at alle de store mærker var repræsenteret ved
importørerne. Dén ros skal de have.

Men der er absolut ingen ros for at lukke Køge MC med deres 200 brugte
MC'ere ind i hallen. Igen. Der var en anden forhandler som havde
hevet nogle brugte MC'er med - heller ikke point for dem.

Så var der selvfølgelig Hjallerup-hestemarked kræmmerne med deres
blinkende værkstedsure, læderhandsker som kun hjælper dig til at få
læder tværet godt ind i sårene hvis du skulle være så uheldig at vælte
og meget andet skrammel.

Og hvad f...... laver Falck med en Hus-alarm på en MC messe?
Og standen med små sexede outfits til tøser?

Jeg havde forventet at der var flere stande med dragter, særligt
Dainese. En af udstillerne fortalte os at der kun var én Dainese
dragt på hele udstillingen - en særlig KTM-dragt på ditto stand.

Hell, selv de to brintede tøser som Suzuki havde til at gå rundt var
ikke noget at kigge efter!

Og så virkede det som der nærmest ikke var nogen besøgende, så mange
stande begyndte at pakke med kl 16.30 (hvornår lukkede de? kl17 eller
kl 18?)

"Næste gang jeg skal på messe skal det sg* være i udlandet".

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : E.

Dato : 16-02-09 22:04

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
> Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Undertegnet var der også i går eftermiddags, gik dybt skuffet derfra, af
samme grund som du så fint har beskrevet.

Ebbe

Fra : Søren Larsen

Dato : 16-02-09 22:22

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tog ud i Bella Center søndag eftermiddag.
>
> Og på trods af det gik vi alle 3 mand derfra skuffet.

Tak den Kai, så sparede jeg de penge

/Søren

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-09 23:56

Kai Harrekilde-Petersen skrev:
> [...]
> tog ud i Bella Center søndag eftermiddag.
>
> Og på trods af det gik vi alle 3 mand derfra skuffet.

Trals (for at sige det på jysk)

> [...]
> væk, for de gjorde deres bedste (læs: højeste) til at genne os væk fra
> der de stod. Alt for højt, med andre ord.

Nu er du vel ikke ved at blive gammel?
I Herning var der også lidt balir med noget orkester og letpåklædte
tøser, i afmålt mængde, men det tager jeg nu som noget der hører med,
men det var da ikke noget jeg ofrede tid på...

> [...]
> potter (hvor smart er det på en skala fra 1 til -10, i en lukket
> beton-hal?) og køre på baghjulet. Det var nærmest umuligt at tale med

I Herning fik vi en afdeling af motard drengenes DM (så vidt jeg kunne
finde ud af) Det var også larmende, men placeret i en hal for sig selv,
det var nu ikke så ringe underholdning endda.

> Det var da fint nok at alle de store mærker var repræsenteret ved
> importørerne. Dén ros skal de have.

Ja det ER faktisk vældigt godt! Såvel du som jeg kan huske tider hvor vi
blot kunne drømme om at det kunne lade sig gøre i DK!

> Men der er absolut ingen ros for at lukke Køge MC med deres 200 brugte
> MC'ere ind i hallen. Igen. Der var en anden forhandler som havde
> hevet nogle brugte MC'er med - heller ikke point for dem.

Nu kan pøblen (her os) vel ikke pålægge arrangøren at sige nej til de
der gerne vil betale for en stand, og da slet ikke når de vil komme
anstigende med noget MC materiel. Til gengæld kan vi gå uden om, og
dermed (hvis alle gør det) vil det ikke være attraktivt for Køge MC
(eller andre malplacerede forretningsdrivende) at købe sig plads en
anden gang (I Herning havde vi fornøjelsen af "Brødrene" jeg gik
uden om.. )

> [...]
> og meget andet skrammel.
>
> Og hvad f...... laver Falck med en Hus-alarm på en MC messe?
> Og standen med små sexede outfits til tøser?

De er der fordi de har en omsætning der er stor nok til at dække
omkostningen ved at transportere sig derhen, betale stadeafgift og tjene
deres egen løn :-\

> Jeg havde forventet at der var flere stande med dragter, særligt
> Dainese. En af udstillerne fortalte os at der kun var én Dainese
> dragt på hele udstillingen - en særlig KTM-dragt på ditto stand.

Her deler jeg din skuffelse, MEN det må vel retteligen være importøren
af pågældende produkt der har vurderet at de ikke kan afsætte
tilstrækkeligt (heller ikke på et lidt længere sigt) ved at vise sig.
Jeg ledte selv forgæves efter Sidi støvler, men fandt et par AlpineStars
jeg har sat på ønskelisten (hos KJ, der jo egentlig også forhandler
Sidi??) ja såden er der så meget...

> Hell, selv de to brintede tøser som Suzuki havde til at gå rundt var
> ikke noget at kigge efter!

I Herning var de Svenske

du _er_ ved at blive gammel

> Og så virkede det som der nærmest ikke var nogen besøgende, så mange
> stande begyndte at pakke med kl 16.30 (hvornår lukkede de? kl17 eller
> kl 18?)

ja det er da underligt

> "Næste gang jeg skal på messe skal det sg* være i udlandet".

Eller i jylland

alt i alt mon ikke der er gået "sug gammel mand i den
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-09 00:01

On Mon, 16 Feb 2009 23:55:31 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>Eller i jylland

Det er da oss udlandet ikk?

Og for i øvrigt deler jeg Kai's opfattelse.
Jeg tog en runde og faldt så i hak på Ducati Klubbens stand - Dagen
var reddet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 00:18

Steen Gruby skrev:
> [...]
>
> Og for i øvrigt deler jeg Kai's opfattelse.
> Jeg tog en runde og faldt så i hak på Ducati Klubbens stand - Dagen

Der forsøgte jeg mig også frem (jeg kører jo V2 omend i en lidt mere
stabil teknisk og isæt elteknisk udgave )

Men der var sgu fyldt med alverdens andet gammelt Italiensk ravelse, a
Laverda*, Guzzi** og lignende fortidsuhyre - de forsøgte ligefrem at
prange mig orange - ja ORANGE - merchandice på, så jeg flygtede over til
en stand med læder-patholdere med lynlås i - hvad fan' man så skal bruge
dem til?? - der er da heller ikke lynlås i Hoover Dæmningen...

*hyggelige folk forresten den tilbragte jeg en sommer med på campen

** også hyggelige folk, dem tilbragte jeg en nat med på campen et eller
to år før Laverda gutterne/gutinderne

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Cykellapper

Dato : 17-02-09 11:28

"J.C.Kløve" wrote:
> [...]
> til en stand med læder-patholdere med lynlås i - hvad fan' man så
> skal bruge dem til?? - der er da heller ikke lynlås i Hoover

*ROFL*

Der fik jeg sgu kaffe i tastaturet din bonderøv

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Hekto

Dato : 17-02-09 21:54

J.C.Kløve wrote:

> [...]
>

> *hyggelige folk forresten den tilbragte jeg en sommer med på campen
>
> ** også hyggelige folk, dem tilbragte jeg en nat med på campen et eller

Jeg kan ikke svare for hvad intentionerne var i Jylland. Det var en
fælles italiensk stand, og i en autonomt-anarkistisk klub som DKD var
det helt overladt til den vestlige del af klubben at arrangere sig som
de havde lyst.

Her østpå valgte vi at udstille for os selv. Det gjorde vi med det
formål at vise hvad vi lavede i klubben. Race hænger jo sammen med
Ducati, så mange aktiviteter hænger dermed naturligt sammen med at tage
ud at se på race, køre på bane o.s.v. Derfor var det ikke bare et
spørgsmål om at udstille så mange cykler som muligt, men istedet med
plakater, billeder og video'er vise hvad vi går rundt og sysler med.
Samtidigt skulle standen også være et 'åndehul' for medlemmerne, med
kaffe m.m.

Det lykkedes meget godt synes jeg.

Udstillingen var næppe værre eller bedre end de andre - dog er Bella
mere tiltrækkende end tappehallerne. Ørepropper og billigt læder er
åbenbart noget der trigger iværksætter-genet hos rigtigt mange!

--
/Hekto
Ducati - Pantah600, 900SSie, Elefant650

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 22:28

Hekto > skrev:

> [...]
> fælles italiensk stand, og i en autonomt-anarkistisk klub som DKD var
> det helt overladt til den vestlige del af klubben at arrangere sig som

Arr intensionerne var gode nok, mange af dem kender jeg jo fra Campen,
det var en ok stand - blot lidt drilleri herfra

Jeg foreslog en "Italiener klub" med "fraktioner", som "paraply", der er
jo nogen af mærkerne der ikke rigtig får tilført nye maskiner (læs
ægte") Det var der vist ikke stemning for

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-09 23:05

On Tue, 17 Feb 2009 22:27:37 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>Jeg foreslog en "Italiener klub" med "fraktioner", som "paraply", der er
>jo nogen af mærkerne der ikke rigtig får tilført nye maskiner (læs
>ægte") Det var der vist ikke stemning for

Og således fungerer DKD allerede
En landsdækkende klub med mange lokale fraktioner der er mere eller
mindre aktive, og med hvert sit sigte.
Nogen vil køre ture, nogen vil på bane, nogen vil skrue og nogen vil
bare nyde det gode kammeratskab - Vi er heldigvis forskellige og det
er der rigelig plads til.
Der er mange fælles arangementer som udflugter, fællesture, banedage
samt årets absolutte højdepunkt (for mig) Generalforsamlingen.
Det fungerer faktisk meget fint i det daglige.

Jeg tør ikke kloge i hvorledes Guzzi Klubben er opbygget, men det er
mit indtryk at den fungerer særdeles godt.
Vi har haft mange fælles arrangementer sammen, og det har fungeret
fint, så jeg tror mere på det uformelle samarbejde end at prøve at
smelte to forskellige kulturer sammen.

Man kunne frygte lidt for de mindre klubbers overlevelse, men mon ikke
der er råd for det hvis klosettet en dag står i flammer.
DKD har da en fraktion der kalder sig Morini Fraktionen, og den lever
da i bedste velgående

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 17-02-09 23:45

Kan du virkelig huske du har været til GF?

Ellers er det rigtigt at det er lidt tyndt med nye modeller af Laverda
og andet hedengangent italiensk arvesølv.

Guzzi'erne har jo også svært ved at forny sig - viste den nye V7. Nu må
vi se hvad HD får ud af Cagiva/Agusta. Næppe noget nyt og epokegørende.

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-09 23:52

On Tue, 17 Feb 2009 23:44:51 +0100, Hekto <""urxgb\"@urxgb.qx ROT13">
wrote:

Hej Hekto.

>Kan du virkelig huske du har været til GF?

I svage tåger - Ja, og så længe jeg ikke optræder i referatat er det
OK

>Ellers er det rigtigt at det er lidt tyndt med nye modeller af Laverda
>og andet hedengangent italiensk arvesølv.

Det var der jeg havde tankerne.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 17-02-09 01:03

Steen Gruby skrev:
> [...]
>
> Og for i øvrigt deler jeg Kai's opfattelse.
> Jeg tog en runde og faldt så i hak på Ducati Klubbens stand - Dagen

Og dér var der da også et glimrende fravær af de nyeste modeller; men
til gengæld en masse udgående årgange på bud - Hvilket forøvrigt var en
kedelig tendens blandt importørerne generelt

--
Armand.
(måske også lidt forvænt af at have været hele møllen igennem i

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-09 09:09

> Og dér var der da også et glimrende fravær af de nyeste modeller; men til
> gengæld en masse udgående årgange på bud - Hvilket forøvrigt var en
> kedelig tendens blandt importørerne generelt

Tjae, Når vi - presset af afgifter - ønsker at købe billigst muligt, så er
det oftest overgemte modeller vi køber, så de dækker vel blot et behov

Mvh TP, der sammen med ungerne havde en rigtig god dag i Herning

Fra : Armand

Dato : 17-02-09 18:57

news.tele.dk skrev:

> Tjae, Når vi - presset af afgifter - ønsker at købe billigst muligt, så
> er det oftest overgemte modeller vi køber, så de dækker vel blot et behov

Behovet er der ganske givet; men det er ikke for at bese sidste års
modeller og prissætningen deraf at man tager til en sådan udstilling :-|

Bortset muligheden for at købe sådan en udgået GSXR600 for 140.000,-
synes jeg at det bedste køb ligner en Benelli TREK med droslet udgave af
den oprindelige 900-motor til 130.000,-

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 17-02-09 00:07

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> alt i alt mon ikke der er gået "sug gammel mand i den

Kløve, det hedder GGM - Gnavne Gamle Mænd.

Kai, tvunget medlem i GGM pga alderen :-/

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-09 00:08

On Tue, 17 Feb 2009 00:06:43 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Kai, tvunget medlem i GGM pga alderen :-/

Bøtte knægt

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-09 00:27

Og lige en rettelse mere de 2 Suki piger var ikke Svenske , men Engelske

Og det varer lige et stykke tid før Turbo Sukien bliver vasket igen

Billeder haves ;)

Når man hører standpriserne , kan man godt forstå at det kun er de store der
har råd ,og de mindre Import udstyrs forretninger må sige pænt nej tak

Man får ikke megen stand for 30,000 kr + alt det løse og så skal standen jo
også bemandes , og så skal man lige huske på at de stadig kører flere MCer i
Hamburg end i DK

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 00:31

PE skrev:
> [...]
> også bemandes , og så skal man lige huske på at de stadig kører flere MCer i

Jeg ville have sværget på at de talte svensk til mig 8-?, men nu mødte
jeg dem jo da også først _efter_ jeg havde været omkring din tankstander

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-09 00:43

Ja den var godt besøgt

http://www.new.facebook.com/home.php#/album.php?aid=2006691&id=1338278198

Og lige lidt at varme sig på her i vinter , og kikker i godt efetr står der
alså en MC i baggrunden

http://www.new.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30261795&o=all&op=1&view=all&subj=32213783244&aid=-1&id=1338278198&oid=32213783244

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-02-09 08:11

On Tue, 17 Feb 2009 00:42:38 +0100, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik
.. dk> wrote:

Hej.

>http://www.new.facebook.com/home.php#/album.php?aid=2006691&id=1338278198
>
>http://www.new.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30261795&o=all&op=1&view=all&subj=32213783244&aid=-1&id=1338278198&oid=32213783244

Det er synd man kun kan se dine link hvis man har en login på Fjæs

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Anders Majland

Dato : 17-02-09 09:47

> Det er synd man kun kan se dine link hvis man har en login på Fjæs

Og selvom jeg har et login kan jeg ikke få de link til at pege på noget -
ryger retur til hovedsiden

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 10:29

Anders Majland skrev:

> Og selvom jeg har et login kan jeg ikke få de link til at pege på noget
> - ryger retur til hovedsiden
virker fint her

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Anders Majland

Dato : 17-02-09 10:48

> virker fint her

Måske kun 'venner' kan se billederne ?

/A

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 11:22

Anders Majland skrev:

> Måske kun 'venner' kan se billederne ?

nej det er ikke tilfældet, jeg så dem "inden"

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-02-09 10:44

Anders Majland wrote:
> Og selvom jeg har et login kan jeg ikke få de link til at pege på noget
> - ryger retur til hovedsiden

Login, og kopier linket ind derefter. Fungerer for mig.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 17-02-09 10:50

> Login, og kopier linket ind derefter. Fungerer for mig.

Så lykkedes det også herfra

Fra : Armand

Dato : 17-02-09 01:06

J.C.Kløve skrev:

> Jeg ville have sværget på at de talte svensk til mig 8-?, men nu mødte
> jeg dem jo da også først _efter_ jeg havde været omkring din tankstander

Det kan være at dé havde en måde at forsøde deres trælse job med (á
forstyrre gæsterne med de lystne blikke ved at tale kaudervældsk) :-/

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-09 01:18

Armand skrev:

> Det kan være at dé havde en måde at forsøde deres trælse job med (á
> forstyrre gæsterne med de lystne blikke ved at tale kaudervældsk) :-/

Arrr nu har jeg jo nået en alder og fået så mange børn at "lystne
blikke" alene falder på godt øl og gammel ost

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-02-09 08:09

J.C.Kløve wrote:

> Arrr nu har jeg jo nået en alder og fået så mange børn at "lystne
> blikke" alene falder på godt øl og gammel ost

Så forstår jeg bedre idéen med Harzen *rolleyes*

--
vh
Torben

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-02-09 03:30

On 16 Feb., 20:30, Kai Harrekilde-Petersen <k...@harrekilde.dk> wrote:
> [...]
> tog ud i Bella Center søndag eftermiddag.
>
> Og på trods af det gik vi alle 3 mand derfra skuffet.

Samme følelse her.

> [...]
> potter (hvor smart er det på en skala fra 1 til -10, i en lukket
> beton-hal?) og køre på baghjulet.  Det var nærmest umuligt at tale med

Ja jeg opgav at se det.

> Det var da fint nok at alle de store mærker var repræsenteret ved
> importørerne.  Dén ros skal de have.

Tjaeee, der manglede da nogen, og ikke alle havde plads nok.

> Men der er absolut ingen ros for at lukke Køge MC med deres 200 brugte
> MC'ere ind i hallen.  Igen.  Der var en anden forhandler som havde
> hevet nogle brugte MC'er med - heller ikke point for dem.

Naaaah, en andel og ligeså populær brugtforhandler var der også. Brdr..
Jensen.

> [...]
> Dainese.  En af udstillerne fortalte os at der kun var én Dainese
> dragt på hele udstillingen - en særlig KTM-dragt på ditto stand.

Ja selv det manglede også. Det er ok de stande var der, hvis der havde
været en del mere plads.

> Hell, selv de to brintede tøser som Suzuki havde til at gå rundt var
> ikke noget at kigge efter!

Ahhhh, der var da lidt at kigge på.

> "Næste gang jeg skal på messe skal det sg* være i udlandet".

Eller også skal man håbe på at udstillingen bliver som den var
tidligere, hvor den det ene år var i Herning og året efter i Bella. Så
skulle der kun betales en gang standleje, og dermed råd til større
standpladser og flere udstillere.

Krydser fingre for forbedringer...

/
Jesper

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-02-09 19:32

________________________________________________ Med venlig hilsen: Jan A
Jensen. Hjemm
Fra : KentBM

Dato : 18-02-09 17:38

> [...]
> tog ud i Bella Center søndag eftermiddag.
>
> Og på trods af det gik vi alle 3 mand derfra skuffet.
Jeg var derude fredag fra kl. 13 og synes absolut, at det var en positiv
oplevelse. Nu oplevede jeg så heller ikke hverken rockband eller
stuntshow, men i steder var der god plads og masser at se på. Det er
sikkert rigtigt, at udstillingen bar præg af at det danske marked meste
er til sidste års model, men der var da enkelt eksemplarer af de nyeste
modeller.

> Men der er absolut ingen ros for at lukke Køge MC med deres 200 brugte
> MC'ere ind i hallen. Igen. Der var en anden forhandler som havde
> hevet nogle brugte MC'er med - heller ikke point for dem.
Der burde være plads nok i Bella Centeret til, at der kunne bruges en
hel sal til brugte maskiner. Der skulle nok være nogle kunder blandt de
besøgende.

> [...]
> blinkende værkstedsure, læderhandsker som kun hjælper dig til at få
> læder tværet godt ind i sårene hvis du skulle være så uheldig at vælte
Smag er da heldigvis forskellig. Hvad skal standarden være? Jeg synes
selv, at det var noget bras, men prøv at se på de motorcyklister du
møder på gaden eller bikere som det hedder i dag. En stil jeg ikke selv
forstår, men heldigvis kan jeg få lov til at køre i mit kedelige Rukka i
sort.

> Og hvad f...... laver Falck med en Hus-alarm på en MC messe?
Der er vel også motorcyklister med hus?

> Og standen med små sexede outfits til tøser?
Der kunne ganske rigtigt have været mere motorcykeltøj på udstillingen,
men der skal nok også være kunder til det mere underlødige beklædning.
Motorcyklister findes i mange former. Selv vil jeg ikke ses død i en af
de mange underlige t-shirt der var udstillet, men disse t-shirt ser ud
til at udfylde et behov hos visse motorcyklister af typen med bundesliga
hår. Og måske er der også en biker eller to som har lidt ekstra pikant
undertøj på under læderet

> Jeg havde forventet at der var flere stande med dragter, særligt
> Dainese. En af udstillerne fortalte os at der kun var én Dainese
> dragt på hele udstillingen - en særlig KTM-dragt på ditto stand.
Absolut enig. Det er måske her, at tidligere udstillere fra Øksnehallen
skulle have været med. For det har vist være forhandlere som har
udstillet tøj. Blandt andet Enghave Motor og Aagesen.

> "Næste gang jeg skal på messe skal det sg* være i udlandet".
Og det er måske lidt at grunden til, at det ikke bliver bedre?

--

Kent

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-02-09 23:22

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> [...]
> potter (hvor smart er det på en skala fra 1 til -10, i en lukket
> beton-hal?) og køre på baghjulet. Det var nærmest umuligt at tale

Stuntshowet i Herning var nu ok, med lidt baghjulskørsel i gåfart mens
de sad på styret etc. De kunne også et fint trick med at stå på cyklen
og køre på baghjulet i cirkler under 1 m i diameter. Det største
problem var sådan set at det kun var den forreste række, der kunne se
noget fordi man ikke havde ulejliget sig med bænke etc.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R