Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon SX1 IS video redigering
Fra : Anders

Dato : 17-02-09 10:06

Hej Grupper: dk.edb.videoredigering og dk.fritid.foto:

FUT: dk.edb.videoredigering

Jeg har et problem angaaende Canon SX1 IS. Det er et stillbillede kamera som
kan optage i HD opløsning. Video formatet kan desværre bare ikke aabnes af
Pinnacle Studie 12 Plus, selvom det program burde understøtte HD filer.

Jeg har haft ringet til Canons helpdesk og spurgt hvilket program jeg kunne
bruge, men da Canon ikke selv laver nogle programmer, vil de heller ikke
anbefale noget. (wtf?). Saa nu staar jeg og ikke ved, hvordan pokker jeg
kommer til at redigere i videofilerne.

Det produkt jeg gerne vil lave er, at blande video og stillbilleder i en
rækkefølge som jeg selv bestemmer, for saa til sidst at ende op med at kunne
braende det som DVD film. Jeg ved godt at der saa er kvalitetestab, men det
gør ikke noget.

Haaber at faa lidt hjaelp til det.

Mvh Anders