Hjælp til tydning - Gierslev Sogn 1
Fra : Lars

Dato : 15-02-09 16:33

Opslag nr. 76, 16. december 1914 - (min farmor Mary Franciska Jensen).

Yderst til højre under Anmærkninger står der så vidt jeg kan se

".....dagen for nedkomsten i Gierslev Raamose"

Hvad står der i det først ord med "...dagen"?

Link:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/UOO23jNs6qYrs6rRxtPGEQ?authkey=mOQVaIxU_jY&feat=directlink

pft
Lars