Opslag på Rigsarkivet eller LA i Viborg
Fra : Asger Andersen

Dato : 15-02-09 14:24

Jeg mangler oplysninger på en person og hvad der står i Lægdsrullen om ham,
jeg har 3 adresser og han er født i okt. 1927.
Er der nogen der kan og vil hjælpe mig da jeg af sygdomsmæssige grunde ikke
selv kan tage til arkivet.
Han er født i Jylland og adresserne er fra Fyn og Jylland

Med venlig hilsen
Asger A.
Email.>> a2s3a4@webhiker.dk<<

Fra : Martin Henriksen

Dato : 15-02-09 16:46

"Asger Andersen" <a2s3a4@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke selv kan tage til arkivet.
> Han er født i Jylland og adresserne er fra Fyn og Jylland

Det kunne være på Lansdarkivet i København.
Men, da har er født i 1927 er han opført
i lægdsrullen fra ca. 1945.
Dermed er lægdsrullen ikke tilgængelig.

Martin Henriksen
Albertslund

www.h58.dk
Gamle forordninger og beskrivelser ca. 1660 - 1880.