VU provekerer rødfascisterne!
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-02-09 15:44

VU møde med danske nazier sætter pegepinden lige ned i en stor fed betændt
byld med røde maddiker. Derfor er det en sund provokation af vanetænkningen.

"Mødet er blandt andet blevet kritiseret af Enhedslisten, som mener, at
Århus er blevet arnested for ekstremister fra højrefløjen og VU ville med
mødet blåstemple nazisterne."

Rødfascisterne mener åbenbart at de er "blåstemplede".
Måske rødfascisten er de facto "blåstemplet" ved at være i folketinget, men
så bestemt heller ikke mere.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 16-02-09 16:13

> [...]
>
> Rødfascisterne mener åbenbart at de er "blåstemplede".
> Måske rødfascisten er de facto "blåstemplet" ved at være i folketinget,

Et beskedent gæt: Nazisterne ankommer ad bagdøren, mødet forstyrres af de
sædvanlige skrighalse og udenfor går resten af de hadefulde rødfacister amok
og kaster sig på vanlig vis over det politi, der burde have andet at lave.

Malene P

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 17-02-09 01:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> amok
> og kaster sig på vanlig vis over det politi, der burde have andet at lave.

Der HAR skam andet at lave - MERE end rigeligt. Men det har de autonome jo
ikke.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 17-02-09 01:16

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> "Mødet er blandt andet blevet kritiseret af Enhedslisten, som mener, at
> Århus er blevet arnested for ekstremister fra højrefløjen

Det var da pudsigt. Det har jeg aldrig hørt fra EL om islamister i Århus. De
er nok ikke nogen trussel, så.