Til børnehaven Bjelkes Alle
Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-09 09:57

Til børnehaven Bjelkes Alle
Ring hvis I har indvendinger mod nedensttående. Eller send mig undskyldning.
I 30 år har jeg med klar tilladelse fra børnehavens leder benyttet
vestfortov nær Jer til solbadning , i morgentimer, hvor der ikke er sol i
min have, og det vil jeg snart gøre igen, hvis ikke I har nogen indsigelser.
Kontakt bwng@bwng.dk eller læg besked ind ad min brevsprække eller ring
35861000
Krops-tildækning med tøj er skadelig for ærligheden mellem mennesker, og er
ubekvem når ikke vejr kræver isolation. Lov om blufærdighedskrænkelse skal
desværre overholdes, hvad jeg selvfølgelig altid har gjort, og det er let,
fordi politivedtægt præciserer, at kun uterlighed, altså sexuel anmassende,
exhibitionistisk provokation, er ulovlig. At gå hurtigt ud på øst-fortov,
der hører til mit hus' matrikel og korrigere vægavis efter hærværk, kan
aldrig være ulovligt, når skjorte hænger ned og dækker skridtet. Ej heller
kan det nogensinde være ulovligt at sidde og læse sin avis på offentlige
territorium, hvilket jeg kun har gjort på vest-fortov når jeg var anstændig.
Børnehaven har til politiet videregivet falske rygter om, at jeg skulle have
benyttet vestfortov uden bukser. De har derved medskyld i den heksejagt, som
har ført til at ruder er blevet knust på mit hus.
Børnehavens opfordring til politiet var at give mig tilhold om ikke at
betræde vest-fortovet, VAR PINLIG OG KRIMINEL, men politiet har aldrig
overvejet at følge børnehavens anmodning, som ville være lovstridig. Tilhold
gives ikke for sådanne bagateller.
Jeg foreslår børnehaven at give mig en undskyldning pga deres løgn,
skriftligt og snarest.
Kommunen indkaldte børnehaven til et møde om børnehavens falskanmeldelse,
men børnehaven mødte ikke op. Nu bør det ske skriftligt og snarest.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-02-09 14:03

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> At gå hurtigt ud på øst-fortov, der hører til mit hus' matrikel og
> korrigere vægavis efter hærværk, kan aldrig være ulovligt, når skjorte
> hænger ned og dækker skridtet.

Kunne du ikke tage en kimono på, for at undgå at rejse fornyet tvivl vedr
din altid tækkelige fremtoning?

Mvh
Martin

Fra : *@*

Dato : 16-02-09 16:10

On Mon, 16 Feb 2009 14:03:02 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Kunne du ikke tage en kimono på,

hvad synes problemet at være?

hvis nogen forestiller sig at børn tager skade af at se en mand
solbade med eller uden tøj på er det dem der er noget galt med ikke
den solbadende

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-09 02:24

"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]

Det er en af tilværelsens gratis glæder ikke at tekstil-indpakke sig mere
end nødvendigt.
Og jeg har aldrig været nær lovstridig bluufærdighedskrænkelse
Men folk tænker hvad de vil tænke og selv her på usenet hvor folk bør vide
at jeg er en seriøs debatør og pensioneret naturvidenskabsgymnasielærer har
nogen ment at når jeg er grænseoverskridende vedr politisk brainstorming så
måske jeg også skjuler en pervers vvise-sig-frem-lyst

Politi har jeg banket på plads så de ikke længere har trusler om at adlyde
børnehavens tilhold-særhed - som aldrig ville kunne ske.

> hvad synes problemet at være?

Mit problem er at se om jeg kan dokumentere følgende kriminelle facts:
at sladder går pga nederdel så et privat firma, som kommmunen bryder sin
tavshedspligt overfor, stopper lovet service til mig.

> hvis nogen forestiller sig at børn tager skade af at se en mand
> solbade med eller uden tøj på er det dem der er noget galt med ikke
> den solbadende

Sådan bør alle fornuftsmenneskerr tænke
Jhv. Gandhis filosofi er det alles pligt at udvikle verden hen mod tolerance

I min have er jeg meget nøgen om sommeren. Men kun fordi jeg har talt med de
få genboer der kan se ind, og jeg dermed ved at de ikke er hystader som
forældrene i Esbjerg, er ikke kunne holde deres børn væk fra den nu
fængselsdømtte mands svømmebassin.
Politi i Køben havn vil afvise klager, men bølleoverfald , selvtægt,
rudeknusning er risiko - og sidstnævnte var hyppig da der eksisterede det
Ungdomhus som Jonni Hansen sejt kritisserede på TV idag.
Kampen for personlig frihed og mindre intolerance-skabt-af-behandlermagt har
mange aspekter
Det er jo vor onde psykolog-stand som oppisker had mod afvigere der
perfifert kan ligne noget pædofili, men jo flere der tør være ligeglade med
denne statsondskab og tør vise det , jo langsommere forværres Danmark