told og skat vurdering
Fra : Per Christiansen

Dato : 15-02-09 14:26

Har i et link til told og skat hvor man kan gå ind og se andre mcer der er
vurderet.

Jeg kan ikke finde det, jeg har været på told og skats side
men forgæves

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-02-09 14:34

> Jeg kan ikke finde det, jeg har været på told og skats side

Voilá!
http://www.skat.dk/
-> Borger
-> Motor og nummerplader
-> Registreringsafgift og værdiansættelser
-> Se skats værdiansættelser af brugte køretøjer
-> værdiansættelse af brugte køretøjer

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Per Christiansen

Dato : 15-02-09 21:39

Så var den der, jeg måtte helt ind i google instillinger og fjerne fluebenet
så den er forsvundet fra google værktøjslinie.

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-02-09 14:34

http://modep.skat.dk - tillad popup.

Fra : Per Christiansen

Dato : 15-02-09 16:38

> http://modep.skat.dk - tillad popup.

Nu er det så slået fra men den skriver:

Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.

Fra : Per Christiansen

Dato : 15-02-09 18:37

> Nu er det så slået fra men den skriver:
>
> Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
> Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.

Kan deres side være nede eller er jeg den eneste der ikke
kan komme ind på den side.

Fra : Sir1

Dato : 15-02-09 10:42

On 15 Feb., 18:36, "Per Christiansen" <p...@lite.dk> wrote:

> Kan deres side være nede eller er jeg den eneste der ikke
> kan komme ind på den side.

Jeg har tit oplevet det samme problem. Nogle gange lykkes det mig,
andre ikke! - Det er efter min mening lavet elendigt. Også når man
endelig kommer ind i det, er det besværligt at finde rundt og komme
frem og tilbage.