farvning af forgaffel
Fra : Mike

Dato : 15-02-09 13:47

Hej,

Hvordan bærer man sig ad, hvis man vil have farvet(exoleret?) sin forgaffel?

Det er kun de yderste øvre dele jeg tænker på at farve.

Mvh. Michael

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-02-09 14:07

> Hvordan bærer man sig ad, hvis man vil have farvet(exoleret?) sin
> forgaffel?
>
> Det er kun de yderste øvre dele jeg tænker på at farve.

Øhh man kontakter en eloxerer. Der er en i Værløse. Hvad mener du med
"de yderste øvre dele"?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-02-09 16:47

"Jens Jacob Bager Jensen" <jens@bager.info> skrev i en meddelelse

> Øhh man kontakter en eloxerer. Der er en i Værløse. Hvad mener du med
> "de yderste øvre dele"?

Det er sikkert en USD forgaffel....
--
Brian Sørup