Lyd i opera
Fra : tr

Dato : 15-02-09 11:48

Hej...
Når jeg jeg bruger Opera browser er lyden væk, nogen der har gode ideer o0m
hvorfor?
Der er ikke noget galt når jeg bruger IE eller Firefox.

Mvh tr

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-02-09 18:39

On Sun, 15 Feb 2009 11:47:39 +0100, tr wrote:

> Når jeg jeg bruger Opera browser er lyden væk, nogen der har gode ideer o0m
> hvorfor?

Måske har du slået den fra? Tryk F12 for at tjekke.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : tr

Dato : 15-02-09 21:53

Nej, desværre det var slået til, men tak for svaret
Mvh tr

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-02-09 19:33

On Sun, 15 Feb 2009 21:52:35 +0100, tr wrote:

> Nej, desværre det var slået til, men tak for svaret

Er det alle sider? Har du et eksempel på en side, hvor der burde være lyd?

Fra : tr

Dato : 18-02-09 17:31

ja, når jeg f.eks er inde på kom og vind og der spilleret eller ander er der
ikke lyd på. Det er der i IE7 og Fozzila

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-02-09 11:44

On Wed, 18 Feb 2009 17:31:22 +0100, tr wrote:

> ja, når jeg f.eks er inde på kom og vind og der spilleret eller ander er der
> ikke lyd på. Det er der i IE7 og Fozzila

Jeg bruger ikke kom-og-vind (går ud fra det er http://www.komogvind.dk/).
Har du ikke et eksempel, hvor man ikke skal være oprettet som bruger?

PS: Hvis du skriver digt svar under det, du svarer på, og klipper lidt af
teksten, der allerede står, bliver det lettere at læse og svare på. Se evt.
http://www.usenet.dk/?side=citatteknik&m=B for uddybning :)