Problem i Opera 9.63?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-09 10:00

Hej alle

Jeg besøgte Telmores side og klikkede på "Internet" i den
vandrette menu. Så fik jeg en Opera-genereret side der sagde at
jeg blev omdirigeret og at jeg blot skulle klikke på linket. Der
var bare ikke noget link.

FF 3.06 og IE 6 har ingen problemer.

Er det et Operaproblem eller en fejl på siden?

   https://www.telmore.dk/

--
Bertel

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-02-09 13:21

"Bertel Lund Hansen" <> skrev i meddelelsen ...
> [...]
> var bare ikke noget link.
>
> FF 3.06 og IE 6 har ingen problemer.
>
> Er det et Operaproblem eller en fejl på siden?

Kører Wista. FF3.0.6 IE7 ingen problem, Opera 9.63 får
en omdirigering ved Internet, men ikke de andre i menuen.

Mon det giver det samme med Opera under Linux?

mvh
Henning

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-02-09 19:09

On Sun, 15 Feb 2009 09:59:37 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> jeg blev omdirigeret og at jeg blot skulle klikke på linket. Der
> var bare ikke noget link.

Kvikfiks: F5 på siden.

Sikkert en bug eller http://my.opera.com/Tamil/blog/opera-faq#105

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-02-09 09:41

Christian Bohr-Halling skrev:

> Kvikfiks: F5 på siden.

Ja, det virker. Så ved jeg det.

> Sikkert en bug eller http://my.opera.com/Tamil/blog/opera-faq#105

Det må være en programfejl. Jeg prøvede at tillade alle
popopvinduer. Jeg har ikke nogen blokering på indhold. Det gjorde
ingen forskel.

--
Bertel