Bagage på Yamaha XJ600N / Diversion ?
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 14-02-09 17:44

Hej NG

Det ser ud til at jeg skal køre Yamaha XJ600N i år.

For at det rent praktisk kan lade sig gøre, er jeg nødt til at montere
en eller anden form for bagagebærer / rack / + evt. top boks.

Hvad kan anbefales ?

ER der nogen som ligger inde med noget brugt, er jeg interesseret køber.

mvh
Bent Erik Thomsen
(Mellem Aalborg og Nibe)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-02-09 18:20

> For at det rent praktisk kan lade sig gøre, er jeg nødt til at montere en
> eller anden form for bagagebærer / rack / + evt. top boks.
>
> Hvad kan anbefales ?

Hejsa,
jeg havde et givirack på min XJ600S Diversion, som jeg havde i 5 år. Og
havde 3 stk 36 liter kufferter til.
Det fungerede rigtigt godt, men skal selvfølgelig lige passe på ikke at
læsse for meget i især topboksen, så føles forhjulet noget let.
Så givirack kan anbefales.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-02-09 09:01

> Det ser ud til at jeg skal køre Yamaha XJ600N i år.
> For at det rent praktisk kan lade sig gøre, er jeg nødt til at montere
> en eller anden form for bagagebærer / rack / + evt. top boks.

Jeg har selv kørt med Givi Wingrack og et sæt monokey tasker på en XJ
600. og være yderst tilfreds. Det er god kvalitet

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95