MS Windows
briani 27239
Gendanne en glemt adgangskode
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-02-09 16:35

Hvordan er det nu man får Windows til - igen - at huske en tidligere
husket adgangskode, som man er kommet til at fjerne, således at man ikke
manuelt er nødt til at skrive den ind i "kodeboksen" hver gang?

--
Jørgen Grandt

Fra : Ruwaldo

Dato : 14-02-09 17:57

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu man får Windows til - igen - at huske en tidligere
> husket adgangskode, som man er kommet til at fjerne, således at man ikke
> manuelt er nødt til at skrive den ind i "kodeboksen" hver gang?

Kan det være dette?? - IE7 - Funktioner\indstillinger; fanen indhold og
autofuldførelse\instillinger.
Det var her jeg har sat "hak" i formulare, da IE ikke kunne "huske mig" på
facebook.

ruwaldo

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-02-09 18:09

"Ruwaldo" skrev:

> Det var her jeg har sat "hak" i formulare, da IE ikke kunne "huske
> mig" på facebook.

Tak for forslaget, men jeg har faktisk hele tiden haft "hak" i det hele.

--
Jørgen Grandt

Fra : Allan L

Dato : 14-02-09 23:54

Er det, det her du mener?
Vælg kør og skriv control userpasswords2
Så kan du evt fjerne fluebenet og du vil automatisk logge ind..

Mvh.

Allan

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-02-09 01:03

Jørgen Grandt skrev:
> Hvordan er det nu man får Windows til - igen - at huske en tidligere
> husket adgangskode, som man er kommet til at fjerne, således at man ikke
> manuelt er nødt til at skrive den ind i "kodeboksen" hver gang?

Du mener i IE? Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse >
Indstillinger > Brugernavne og adgangskoder i formularer.

--
Niels

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-02-09 02:29

Niels P Sønderskov skrev:

> Du mener i IE? Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse >
> Indstillinger > Brugernavne og adgangskoder i formularer.

Nej, jeg mener dels mere generelt, dels konkret mht. udgivelse af
websider via MS FrontPage.

--
Jørgen Grandt

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-02-09 10:44

Jørgen Grandt skrev:

> Nej, jeg mener dels mere generelt, dels konkret mht. udgivelse af
> websider via MS FrontPage.

Adgangskoder til Windows selv kan du bare fjerne. FrontPage er et
kontorprogram, som du nok må spørge om i den dertil hørende gruppe, men
hvis det er i forbindelse med publicering vedrører det jo ftp-adgang til
dit web-hotel?

--
Niels