Mail 2007
Fra : kalvoere

Dato : 14-02-09 05:25

Hej.
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mine indkomne mails ender i
slettet post og ikke i indbakke som forventet.
Jeg havde på et tidspunkt abb. på noget RSS, men da der kom så mange
RSS feeds (hedder det ikke det?) forsøgte jeg at slette dem, eller
forsøge at ophøre med at abbonere på dem.
Jeg synes at det er herefter mine indkomne mails ender i slettet.

Hvor starter jeg en "fejlretning"..?
Pft

/Larsh

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-09 13:30

kalvoere skrev:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mine indkomne mails ender i
> slettet post og ikke i indbakke som forventet.

Du starter med at fortælle, hvilket mailprogram eller
hvilken webmail du bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-02-09 14:11

Kim Ludvigsen wrote:

> Du starter med at fortælle, hvilket mailprogram eller
> hvilken webmail du bruger.

Kunne det tænkes at være Outlook 2007?

Jesper Poulsen

Fra : kalvoere

Dato : 14-02-09 09:53

On 14 Feb., 14:10, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Kunne det tænkes at være Outlook 2007?
>
> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Hej.
Ja undskyld ..Det fremgik måesle ikke klart.
Ja jeg bruger en Office 2007.

MVH

/Larsh

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-02-09 14:53

"kalvoere" skrev i en meddelelse
> Ja jeg bruger en Office 2007.

Og derfor som foreslået Outlook 2007

Check om du har fået oprettet nogle meddelelsesregler, der sletter post fra
bestemte brugere eller har fået sat nogle andre regler op, der sletter
bestemte mails ?

Jan