Darwin - igen
Fra : Dybbøl

Dato : 12-02-09 10:56

Se dette klip fra TV2. Lederen af Zoo museums udstilling om evolution
bruger 'Darwins finker' som belæg for darwinisme - et tilbagevist
argument, men et sejlivet ikon for darwinismen. Og det ER således ikke
videnskab, men netop dermed en areligiøs religiøs -isme: darwinisme.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-20389154.html?frontpage&forside

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-02-09 13:25

Dybbøl skreiv:
> Se dette klip fra TV2. Lederen af Zoo museums udstilling om evolution
> bruger 'Darwins finker' som belæg for darwinisme - et tilbagevist
> argument,

Fint, så viser du oss den vitenskapelige falsifiseringen.

HM

Fra : Vidal

Dato : 12-02-09 14:27

Harald Mossige skrev:
> Dybbøl skreiv:
>
> Fint, så viser du oss den vitenskapelige falsifiseringen.

Det Dybbøl peger på er vel blot, det senere har
vist sig, nogle af de tilsyneladende forskellige
*arter* faktisk var i stand til at parre sig og
få normalt afkom og derfor måske strengt taget
ikke skulle betragtes som *forskellige* arter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-02-09 14:36

Vidal skreiv:

> [...]
> *arter* faktisk var i stand til at parre sig og
> få normalt afkom og derfor måske strengt taget
> ikke skulle betragtes som *forskellige* arter.

Vov vov

Fra : Vidal

Dato : 12-02-09 19:18

Harald Mossige skrev:
> Vidal skreiv:

> Vov vov

Hehe, som sædvanligt et intelligent og velformuleret
indlæg fra vor norske ven.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-02-09 19:38

Vidal skreiv:

> Hehe, som sædvanligt et intelligent og velformuleret
> indlæg fra vor norske ven.

Vov vov

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 06:32

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse;

> Vov vov

Miauuuw!

-- Ib

Fra : Harald Mossige

Dato : 13-02-09 11:28

Ib Baagøe skreiv:

> Miauuuw!

Din provokatør!

Fra : Dybbøl

Dato : 12-02-09 21:00

Jeg må blot henvise til: http://www.skabelse.dk/evolutionensikoner.php?vis=1

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-02-09 21:35

Dybbøl skreiv:

> Jeg må blot henvise til:
> http://www.skabelse.dk/evolutionensikoner.php?vis=1

Der finnes intet vitenskapelig.

HM

Fra : Dybbøl

Dato : 12-02-09 22:03

Harald Mossige wrote:
> Dybbøl skreiv:

> Der finnes intet vitenskapelig.
>
> HM

Mod dumhed er enhver argumentation håbløs!

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-09 11:17

Dybbøl skrev i

[ ... ]

> Mod dumhed er enhver argumentation håbløs!

Det er nemlig helt rigtigt.

Der er en lille håndfuld hardcore ateister, nogle få kristne og en flok
trolle som Harald, der huserer i denne gruppe, og som alene formår at
argumentere på det plan du lige har set fra Harald.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Vidal

Dato : 13-02-09 11:35

Andreas Falck skrev:
> [...]
> trolle som Harald, der huserer i denne gruppe, og som alene formår at
> argumentere på det plan du lige har set fra Harald.

På en anden side ved vi nu, hvordan man får
en nordmand til at gø. Jeg troede ellers,
det kun var Drillo, der kunne hensætte dem i
den tilstand.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-09 16:17

Vidal skrev i

> På en anden side ved vi nu, hvordan man får
> en nordmand til at gø. Jeg troede ellers,
> det kun var Drillo, der kunne hensætte dem i
> den tilstand.

Nordmænd (nogle af dem) er en art helt for sig selv. LOL