Mc i februar
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 23:15

Har lige været et smut i Dublin her i midt februar, og jeg blev ærligt talt
lidt misundelig

For det første var der 10 grader og dermed fint mc vejr
For det andet giver de jo lige så lidt for cykler som de fleste andre
europæiske lande, og det kunne ses på de cykler man så
For det tredje må Busser, Taxaer og MCere køre i bus banerne, som der er
masser af (om de MÅ ved jeg ikke, men det stod skrevet i Avis vejledining at
de gjorde det, og de GJORDE det).

Og hold da op hvor var der mange dejlige cykler.

Nå, men nu er jeg tilbage i kolde Danmark hvor jeg skal iføre mig en pokkers
masse tøj for at holde varmen, og så derudover køre forsvarligt, da jeg kan
møde glatte veje :-/

Fra : LasseNC

Dato : 14-02-09 01:42

On Feb 13, 11:14 pm, "news.tele.dk" <nomail> wrote:
> [...]
> masse tøj for at holde varmen, og så derudover køre forsvarligt, da jeg kan

Busbanerne er kun til busser og taxaer, jeg kender et par stk. der har
fået en løftet pegefinger for at køre i dem. Jeg gjorde det selv, og
så længe man kører pænt siger Gardai ikke noget til det. En Honda VFR
NC30 er bestemt ikke glad for køer :)

Ja, der er mange cykler, men de fleste er altså også i lorte stand ;)