PBS
Fra : Aggy

Dato : 28-07-01 14:31

Hejsa

Jeg er ved at lave en forretning for en kunde, som skal tage Dankort og
VisaDankort.

Er der nogen herinde som har tips til om kunden selv skal kontakte PBS eller
om jeg også skal klare det ?

Det ville være kanon, hvis der er nogen som har prøvet det før og har en
slags "tutorial".

Beklager, hvis dette indlæg ikke skulle være indsendt i denne NG.

På forhånd tak.

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Anders aka Aggy
0017webdesign.dk
gfxartist.dk
digitalcreation.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 29-07-01 05:31

Aggy wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Er der nogen herinde som har tips til om kunden selv skal
> kontakte PBS eller om jeg også skal klare det ?

Jeg mener at man skal godkendes af PBS før man kan modtage indbetalinger pr.
Dankort m.v. - jeg mener (men er ikke 110% sikker) at man bl.a. skal kunne
stille en garanti for et vist beløb før man kan blive godkendt.

Derfor må det nok være en sag mellem din kunde og PBS at indgå denne aftale.

Mvh
Jonas

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jensen

Dato : 29-07-01 09:37

"Aggy" <dsl38495@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
eller
> om jeg også skal klare det ?
>
> Det ville være kanon, hvis der er nogen som har prøvet det før og har en

Du kan evt. prøve via www.freepay.dk der sender du en begæring til PBS om
godekendelse.
De snakker lidt med din kundes bank om hvorvidt din kunde er kreditværdig.
er han det tja så burde det være en formsag.

Man kan dog risikere at man skal kunne stille en garanti på 15000 (så vidt
jeg husker)

Jensen

Fra : Aggy

Dato : 29-07-01 12:02

Fra : JH

Dato : 29-07-01 19:05

Hvis du ikke bruger standard (certificeret) software, skal PBS certificere
din løsning, hvilket koster ca. 15.000,-
Derudover skal din kunde have en indløsningsaftale med PBS, hvor prisen
afhænger af de valgte kort. Samtidig foretages en kreditvurdering af din
kunde, som muligvis kan betyde at denne skal stille en bankgaranti.
Se mere her : http://www.betaling.dk/
Mvh
Jan Hjelvang

Fra : Jensen

Dato : 29-07-01 20:40

"JH" <jan@hjelvang.dk> wrote in message
> [...]
> afhænger af de valgte kort. Samtidig foretages en kreditvurdering af din
> kunde, som muligvis kan betyde at denne skal stille en bankgaranti.

Det er kun selve betalingsdelen der skal godkendes (den fås færdig via en
mængde hoteller rundt omkring) selv kataloget kan laves som man lyster

Jensen